Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik hoor eigenlijk altijd dat xtc een partydrug is... lekker dansen op feestjes etc. ik heb hier toch mijn vraagtekens bij. De eerste keer dat ik xtc(olifantje) gebruikte was bij mij thuis... iedereen was op vakantie dus ik kon doen en laten wat ik wilde, ik had toen alleen nog maar ervaring met wiet/hasj t goeie blowen zegmaar. Wij waren met z'n vieren en t was een heerlijke avond... rennen, liggen, zitten. rollen. aaien. schommelen, chill praten met zn allen, etc. uitwerking was wel eeeecht klote, maar was vooral omdat ik mezelf een beetje tegenwerkte. De tweede keer dat ik xtc(olifantje) gebruikte was op een feest, een dubstepfeest om precies te zijn, en natuurlijk had iedereen daar xtc gebruikt. iedereen stond wild te dansen en los te gaan... maar wij hadden daar eeeecht geen zin in dus wij zijn bij iemand thuis gaan zitten en wij hebben de eerste avond herleefd bij wijze van spreken. Nou heb ik recent(deze zaterdag) weer xtc gebruikt(we hadden afgesproken het een periode van 3/4 maanden niet te doen)... weeer echt super chill, deze keer hadden we geen olifantjes maar redbulletjes en defqons, we hebben de hele avond op de bank gezeten/gelegen, thee gedronken onder een deken gelegen, gekletst, chille muziek geluisterd ... (ditmaal met een aantal andere personen en nog diezelfde personen van die andere keren) maar weer niet de behoefte om druk te doen, om los te gaan, om te dansen etc. Nou is mijn vraag, hoe kan het dat ik en eigenlijk ook de rest van de groep niet die behoefte hebben om te partyen?? Komt dit omdat de hoeveelheid mdma hoger is dan de hoeveelheid speed die in de pil zit... ik neem aan dat er in een defqon toch redelijk wat speed zit :P.."
"Re: XTC, maar deze keer XXXTC. zeeeer chille avond lijkt me... Vooral zo buiten in de natuur, dan voel je je echt vrij en heerlijk. Zo'n praatkick had ik ook maar toen had ik xtc gebruikt en om in die roes te blijven ook nog een joint gerookt(een heeeele dikke ) en toen had ik last van mn kortetermijngeheugen, de lamp werd een beer op een schip dat schip vaarde in de oceaan, wow die plant is een vis .... zo ging ik door echt twee uur lang. heeerlijk! koekiewaus: ik wil je niet dingen aanpraten waar je zelf geen zin in hebt eigenlijk maar misschien is t chill om n keer mdma kristallen te proberen?? heb dit zelf een aantal keer gedaan en t is nog chiller dan xtc"
"Re: Eerste tripreport: Truffels! (Atlantis) Is het echt zo dat als je die truffels doet je dan allemaal dingen ziet, zegmaar intense kleuren etc een beetje rare dingen(geen dingen die er niet zijn maar dat je alles wat anders waarneemt). Ik ga namelijk zaterdag met een groepje van 5 man(wij, 3 meisjes en nog 2 jongens) ook truffels doen, ook atlantis.... hun zeggen dat dit vooral een lachkick is(de mensen die ze al gedaan hebben) maar ik denk dat ik zo ga nadenken.... Ik probeer altijd voordat ik wat nieuws probeer wat te leren over het product zodat ik weet wat ik kan verwachten en wat ik kan doen als ik bad ga of iemand bad gaat... En ben je tijdens zo'n trip echt helemaal ergens anders of weet je nog steeds wat je doet en heb je je zelf nog in de hand( net als met bijvoorbeeld xtc ) En weet je misschien nog hoelang het ongeveer duurde voordat je wat merkte met die thee, wij gaan namelijk ook thee zetten"