Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dupont zei: Ga op zoek naar iemand die wel wil afbouwen. Abrupt stoppen of snel afbouwen is niet OK. Klik om te vergroten... Als ik afkom wat ik nu neem steken ze mij direct kliniek binnen, ik zit ook in depressie en neem nu al eens een zolpidem overdag voor mij rustig te maken tegen angst etc. Ik zit dus thuis met ziekte verlof, mijn vrouw werkt, met andere woorden ik zit ganze dag alleen ( zonder wagen ). en ja thuis ik kan niet elke dag mijn huis van boven tot onder schoonmaken. Maar bv als we weg gaan neem ik niks van medicatie mee ( tramadol etc ) en dan heb ik er geen behoefte aan. dan kan ik gerust dag zonder ( denk ik ) Maar thuis is een hel voor mij dan begin ik te slikken."
"De Zandman zei: Zolpidem is een slaapmiddel. Geen anti angsten medicatie.....stop met die zolpidem inname! Via een arts zijn er wellicht betere medicijnen te regelen als dat nodig is. Het lijkt me onverstandig om zelf met medicijnen te gaan klooien en inderdaad lijkt mij een klinische behandeling voor jou wel een goede zaak. Klik om te vergroten... Ik neem nu al tijdje zolpidem overdag en meer dan 1 ik voel daar niks meer van. ik ben er een zootje van aan het maken, de druk om aan voorschriften te geraken, ik neem voor het slapen ook nog een 300mg trzodone /trazolan is ooit opgestart van mijn depressie.."
"De Zandman zei: Waarom ga je er dan nog mee door, met het nemen van die zolpidem overdag, als je er niets meer van voelt? Ik denk dat je, voordat je er echt een zooitje van maakt, eens met je huisarts om de tafel moet gaan zitten en deze kwestie eens goed diepgaand moet bespreken....! Klik om te vergroten... Niets van voelen is groot woord als ik ze neem ben ik vrij rustig, als ik er geen heb panikeer ik wat zit mss tussen mijn oren . Gisteren een volledige dag zonder tramadol en zolpidem gezeten, echt ontwenning voel ik niet maar loop er zeer prikelbaar door. Voor het slapen zelf ben ik aan het afbouwen, ma ja als ik er overdag neem kom ik op hetzelfde uit natuurlijk. In feb is vastgesteld dat ik met men links oog maar 30% meer kan zien ik moet ooit iets in mijn oog gehad hebben en er is een groot litteken recht voor mijn pupil, waardoor werken in de prive bijna uitgesloten is, mijn job van 20 jaar kan ik dus niet meer doen ik zie nog weinig mensen want ik deed die job graag en had er veel vrienden."
"De Zandman zei: Dat is natuurlijk heel erg jammer dat je iets aan je ogen mankeert...maar ik zou toch afstappen van overdag die zolpidem te nemen. Het leidt nergens toe. Natuurlijk ervaar je ontwenningsverschijnselen als je ineens stopt met de rotzooi....maar het lijkt erop dat je deze medicijnen niet echt nodig hebt. Is het een idee om langzaam af te bouwen en om ermee te stoppen? Je krijgt er een veel helderder leven voor terug, veel gezonder en je houdt ook nog eens geld over! Klik om te vergroten... Natuurlijk, leidt het nergens naar, btw mijn dokter weet dit niet dat ik dat overdag neem, deze week heeft hij wel telefoon gekregen van de centrale van de apotheken waarom er zoveel uitgeschreven word voor mij.. Dus mss heb ik het vlaggen dat ik binnekort niks meer krijg. moet wel zeggen mijn nacht inname is wel zo een 20% gezakt. Waarom ze er nu overvallen is mij een raadsel dit is al jaren aan de gang. Enige dat ik mij kan bedenken is als mijn arts lange tijd afwezig was ik even naar een andere arts geweest ben"
"Mijn arts heeft nu geen lora gegeven maar diazipam ( 5 mg ) ter vervaning, zolpidem in 1 keer gehalveerd. Ik voel mij hier echt slecht bij ben nu enkele dagen ver, en ik slaap amper voel mij de volledige dag enorm mottig. Ik neem er nu geen meer overdag, dat is een stap in de goede richting. Ik krijg nu paniek aanvallen overdag ( waar ik niks voor heb ), mijn arts springt van de hak op de tak. Ik ben nu wel tot besef gekomen dat die dosis enorm naar beneden moet maar zo drastisch."
"Kordie zei: Weet je huisarts nu wel dat je een verslavingsprobleem hebt @Lang23 ? Zoniet; open kaart spelen Klik om te vergroten... ja natuurlijk weet hij het, ga mij aanmelden bij cgg ( regio gent ) kan behandeld worden in mijn eigen leef omgeving"
"De Zandman zei: Ik vind de afbouw best wel stevig. Is de huisarts bekend met verslaving zorg? Klik om te vergroten... Geen idee, tot over een tijd kreeg ik twee dozen zolpidem 10 mg / en twee dozen metatop ( lora 2mg ) per week. Nu 1 doos zolpidem en nu die diazepam 5mg waar ik trouwens niks van merk..... ook mijn contramal heeft hij opeens 50% weg genomen, ik krijg hartkloppingen, pijn in mijn borst als ik s' nachts " slaap " halucineer ik echt beangstigend."
"Met mijn lorazepam ( neem de helft tov oktober nu nog 12 mg ) Tramadol doe ik nu 3 dagen met een doos vroeger 1,5 dag Zolpidem neem ik s' nachts ni meer."
"Ben al hele tijd verslaafd aan lorazetepam en zolpidem, en tradonal, ik heb al een intake gehad bij karus, ik heb er al schrik voor en die dokter heeft me nog banger gemaakt. Die sprak van cold turky en daar ben ik op afgeknapt Zijn er nog centra regio gent /brugge die het iets mens lijker aanpakken mijn dossering 20mg lora 100mg zolipdem"
"De Zandman zei: Goed bezig! Hoe slaap je nu? Klik om te vergroten... Eene dag al wat beter dan de andere, heb wel nu momenten dat ik toch een uur in mijn bed lig vooraleer ik slaap."