Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Ik heb mij vandaag aangemeld als lid van dit forum. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen... Vorig jaar september voor het eerst xtc gedaan met mijn vriendin, dat was in 1 woord fantastisch. Een paar weken daarna hebben we het nog eens geprobeerd met een maat van mijn vriendin erbij. Het begon net zo geweldig maar na een 1.5 uur werd ik verschrikkelijk moe, kan een keer gebeuren dacht ik. Daarna (januari)heb ik weer samen met mijn vriendin een pilletje gedaan. Na een half uur ben ik hard gaan zweten.. Niks van de xtc gevoeld en gelijk weer super moe... Iemand een idee hoe dit kan? Ik heb ADHD waarvan de H met jaren wat is verdwenen, ik ben nu 23 en slik geen medicatie. Heb niet veel ervaring met drugs, op wiet na, daar ben ik al een aantal jaren goed mee bevriend. Kijk hoopvol uit naar een reactie!"