Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"en buiten?"
"hoe krijg je daar heroïne uit heb ik wel al gevraagd op andere topic en hoeveel krijg je uit 1 klaproos ik krijg daar namelijk bijna niets uit"
"waar haal je een hoop papaver ?"
"Kan je daar de zuivere heroïne uitkrijgen zit er ook in :P het is alom bekend dat de zaadbollen veel alkaloïden bevatten en oliën ed. Onder meer, codeïne, morfine, diamorfine, heroïne, narceïne, papaverine,... oplopend tot een 25 tal aanwendbare eigenschappen. Deze "opiaten" zijn soms verslavende producten, waar toch omzichtig mee moet worden omgegaan."
"Hoe bekrijg je dit? [url=http://www.fsre.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=36&Itemid=51]http://www.fsre.nl/index.php?option=com ... &Itemid=51[/url]"
"hoe bekrijg je dat is dat gedroogde sap eruit?"
"de 2de foto"
"lol maar uit welke plant?"
"Iemand al ooit een fijngestamte pijnstiller gesnoven of iets :P"
"Zijn er drugplanten die buiten kunnen groeien met het klimaat natuurlijk van Belgie en Nederland"