Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Prijsoverzicht van 19-2, van 1, 3, 6 en 12 dozen van de 3 grootste / bekendste onlinewinkels www.Slagroompatronen.nl : 14,50 / 41,50 / 69,50 / 138,50 www.Livebetter.nl : 13,75 / 37,50 / 67,95 / 129,95 www.Wapwinkel.nl : alleen maar doosjes van 24 stuks"
"mrflame zei: Zoek naar een keukenspeciaalzaak bij jou in de buurt. Daar heb ik die van mij ook vandaan. Klik om te vergroten... Daar verkopen ze de patronen in doosjes van 10 stuks en betaal je ruim 10 euro. Voor dat zelfde geld heb je een doos van 50 stuks. Ook slagroomspuiten zijn daar erg duur of van plastic."
"Afgelopen zaterdag hebben we het nog een keer geprobeerd. Gas krimpt inderdaad, maar niet binnen 2 minuten. We hebben met 2 verschillende slagroomspuiten onze test herhaald, we zijn begonnen met de Mosa en ISI patronen, 4 in een ballon, daarna Liss en Kayser 4 in een ballon en wederom zit er een groot verschil in. Daarna hebben we nog een ballon gemaakt met 3 Mosa en 3 Isi patronen en 4 Kayser patronen en dan is hij ongeveer net zo groot. Kortom je haalt meer uit de Mosa en ISI patronen. Tot zover ons test...) Als we nog een keer visite krijgen met een ander merk dan herhalen we de test, maar wij blijven de Mosa en of ISI patronen gebruiken. Veel voordeliger"
"justmakepeace zei: Ik heb vorige week woensdag een cracker besteld op lolgas.nl heeft iemand ervaring met deze site? er stond dat ik hem binnen twee werkdagen de cracker in de bus had, maar hij is er nog steeds niet na zeker drie werkdagen en een weekend. Misschien ben ik gewoon te gehaast, maar ik wou gewoon even vragen wat jullie ervan vonden. Klik om te vergroten... Beetje rare site van lolgas, veel foutmeldingen, je moet lang zoeken naar prijzen (slagroompatronen erg duur, alleen peperdure piepkleine slagroomspuit) en op de hele site is geen afdres en / of telefoonnummer te vinden. Persoonlijk bestel ik niet bij een site waar geen gegevens van bekend zijn."
"djvj zei: Je hoeft niet helemaal naar de makro om slagroom patronen te kopen of een slagroom spuit. ga gewoon naar http://www.slagroompatronen.nl/ daar hebben ze alles voor vaage trippy shit die lach gas heet. Ik vind het zelf vooral leuk in combinatie met techno en nog een andere drug zoals speed of XTC. het geluid word dan heel erg vervormd als of iemand fast forward heeft gedrukt en je krijgt ook lichte hallucinaties. Klik om te vergroten... Wij bestellen regelmatig slagroompatronen en he tis echt de moeite waard om even de prijzen te vergelijken (en kijk dan ook even naar de verzendkosten) www.Wapwereld.nl is erg duur, en hebben op dit moment alleen doosjes van 24 stuks, dozen van 50 niet op voorraad. Levertijd soms langer dan een week. www.slagroompatronen.nl 3 doosjes € 41,50 , 6 doosjes € 69,50 en per 12 € 138,50 + 12,50 verzendkosten = € 151,00. Levertijd meestal 3 - 4 werkdagen, www.livebetter.nl heeft de beste prijzen: 3 doosjes € 37,50, 6 doosjes € 67,95 en 12 € 129,95. + € 8,95 verzendkosten = 138,90. Dus bijna 12 euro goedkoper en geen kosten voor ideal. Levertijd 1 tot 2 dagen."
"Wij bestellen altijd bij www.livebetter.nl . De goedkoopste en de snelste, betalen met Ideal en volgende dag in huis. Verkopen nu ook de Mosa slagroomspuit, veel beter dan die van Kayser. Echt proberen waard"
"Bestellen bij livebetter.nl , snel, goed en betrouwbaar. Geeft goede tips en adviezen en is eerlijk. Goede prijs en geeft aan dat de "enorme" prijsverhoging niets weet, misschien een paar procent, maar zeker geen 20 of 30%."
"Als wij op zoek zijn naar slagroompatronen keken wij meestal naar de prijs en verzendkosten, maar bij toeval kwamen wij er achter dat er veel verschil zit in de hoeveelheid gas. Dus wij hebben op een zaterdagmiddag (tja je moet wat doen in het weekend) verschillende merken patronen naast elkaar gezet en dezelfde ballonnen gepakt. Wij hebben 4 patronen in een ballon gedaan en wat bleek, sommige ballonnen waren bijna 1/4 groter dan de andere. Wij hebben de fles na elk merk open gedraaid, er zat geen rest meer in. Dit hebben we nog een keer gedaan en we hadden hetzelfde resultaat. Wij hebben de volgende patronen gebruikt, Liss, Kayser, Isi, Mosa , Makro en 1x Kidde (daar hadden we nog maar een paar patronen van. De kleinste ballon was die van de makro, daarna Liss en Kayser en de grootste ballonnen waren die van ISI en Mosa en Kidde (maar die hebben we maar 1x getest). Prijs -kwaliteit moet je dus de Mosa of ISI patronen hebben, dan ben je veel voordeliger uit volgens ons. Wij gaan het binnenkort nog een keer doen, want daarna zijn al de ballonnen natuurlijk lekker opgrgaan"
"Als je ruim 1/3 meer nodig hebt wel. Dan kost een doos ineens 15 euro Blokfluit zei: Kverlangen zei: Als wij op zoek zijn naar slagroompatronen keken wij meestal naar de prijs en verzendkosten, maar bij toeval kwamen wij er achter dat er veel verschil zit in de hoeveelheid gas. Dus wij hebben op een zaterdagmiddag (tja je moet wat doen in het weekend) verschillende merken patronen naast elkaar gezet en dezelfde ballonnen gepakt. Wij hebben 4 patronen in een ballon gedaan en wat bleek, sommige ballonnen waren bijna 1/4 groter dan de andere. Wij hebben de fles na elk merk open gedraaid, er zat geen rest meer in. Dit hebben we nog een keer gedaan en we hadden hetzelfde resultaat. Wij hebben de volgende patronen gebruikt, Liss, Kayser, Isi, Mosa , Makro en 1x Kidde (daar hadden we nog maar een paar patronen van. De kleinste ballon was die van de makro, daarna Liss en Kayser en de grootste ballonnen waren die van ISI en Mosa en Kidde (maar die hebben we maar 1x getest). Prijs -kwaliteit moet je dus de Mosa of ISI patronen hebben, dan ben je veel voordeliger uit volgens ons. Wij gaan het binnenkort nog een keer doen, want daarna zijn al de ballonnen natuurlijk lekker opgrgaan Klik om te vergroten... Ook als je 50 patronen van de Makro haalt voor 11 euro? Klik om te vergroten..."
"Ik zou zeker geen crackers adviseren, als je even niet oplet dan vriezen je vingers vast. Ik zou even kijken op de site van livebetter.nl daar hebben ze verschillende merken en patronen zijn er ook een stuk goedkoper dan bij n2o. Succes"