Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"NEP is inderdaad een heel stevig stofje. Genomen afgelopen donderdagnacht met toen nog de gedachte dat de werking te vergelijken viel met die van 3CMC. De rush is gezapig, geen totale euforie maar een goed fijn gevoel. De fout gemaakt om dan vrij snel nog wat extra te snuiven. De uren nadien (een uur of 4 na het laatste lijntje) was slapen volstrekt onmogelijk. Een gepikeerd, onrustig gevoel met ferme hartkloppingen. Nadien de totale uitputting en twee dagen vooral geslapen. Intussen zijn we zondag en zit nog steeds met misselijkheid en ‘brain fog’. Ik ga ervan uit dat ik er dinsdag wel helemaal door ben, maar de rush die een paar uurtjes geduurd heeft is de volgende dagen van misselijkheid en totale uitputting niet waard."