Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Inmiddels goeie nacht! Ik heb vroeger behoorlijk wat wiet gerookt alleen kreeg ik helaas altijd een paniekreactie/badtrip na het roken van wiet. Ben nu inmiddels 7 jaar ouder en rook afentoe wat hasj. Echter krijg ik soms het zelfde gevoel als vroeger. Zit dit tussen me oren? Of heb ik het gewoon slecht getroffen 😩 (Zou graag elke avond hasj roken inverband met insomnia en hasj is het enigste wat tot nu toe helpt) Zie graag jullie antwoorden/suggesties. groetjes!"
"Die ene zei: Je hersenen hebben die link gemaakt: cannabis-paniek. Soms gaat dit weg, soms blijft het. jammer, maar wellicht niet zonder reden. Slapen op cannabis werkt wel, maar je kunt zonder straks helemaal niet meer slapen en het is een makkelijke manier om verslaafd te raken. Welke andere manieren heb je geprobeerd? Al naar de huisarts gegaan? Klik om te vergroten... Ben inderdaad bij de huisarts geweest voor me slaap problemen, en de slaap medicatie zoals melatoline heeft op mij geen effect helaas"
"snorlax zei: Wat je kunt proberen is een lage thc wietje roken en eventueel cbd wiet bij in doen. Ik heb het zelf ook gehad na lange periode dagelijks roken. Ik ben toen ook gestopt en nu rook ik af en toe met een maat dan is het weer lachen gieren brullen. Klik om te vergroten... Op het moment alleen maar hasj, dit is omdat ik tussen neus en lippen door gehoord heb van ervaren stoners dat je van hasj eigenlijk niet bad kunt gaan haha"
"Snuffelaar zei: Wat voor soort wiet rookte je? Ik heb zelf veel negatieve klachten bij Sativa, maar Indica levert enkel positieve effecten voor mij persoonlijk. Misschien eens een andere strain proberen. Ik raad Enemy of the State aan, heerlijke indica en ook maar 18% THC wat best meevalt in tegenoverstelling van sommige andere 30%+ strains. Klik om te vergroten... Ik rookte eigenlijk altijd clueless van dealers, dus ik zou eigenlijk niet weten hoe of wat, mijn hasj is wel zacht en een beetje plakkend"