Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoe is het uiteindelijk gegaan en bevallen LadyLike? Ik vind zelf overdag trippen heel fijn. Heb een hekel aan dat thuis doodmoe zijn in de nacht maar niet kunnen slapen gevoel. De laatste keer begonnen we rond 12.00 (halve zegel voor mij, reageer overal best heftig op en bijna een hele voor mijn lief). Rond 19.00 waren we allebei helder genoeg om te gaan wandelen, eten afhalen en daarna thuis uitroezen en napraten. Rond 24.00 prima in staat tot slapen. Zal bij hogere dosering vast anders zijn. Ik vond eten het einde op LSD en eet bijna altijd tussen 'loops' door. Heb ook altijd een enorme hang naar buiten zo tegen het einde. Benieuwd hoe het je vergaan is!"