Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdag trip

Overdag trip

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LadyLikeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wij trippen doorgaans ‘s avonds maar hebben onszelf nu een tripvakantie gegeven: een nachtje hotel waarbij we al in de loop van de ochtend kunnen starten.
Nu de vraag: wij vallen bij lsd eigenlijk altijd aan het einde in slaap, maar dan is het ook al halverwege de nacht, dus logisch. Maar als je vroeger begint en het begint uit te werken hoe voor reden vatbaar ben je? Wil je avondeten? Of ben je dan net zo moe en wil je gewoon om 20.00 pitten?
L
LadyLikeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als we om 20.00 ‘s avonds innemen dan slapen we vaak tussen 4 en 5 ‘s ochtend wel in. Wel onrustig en worden wakker met tussenpozen slaap die steeds langer worden.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe vroeg wil je beginnen? Ik begin vaak tussen 10 en 11 uur 's ochtends en kan dan door de stimulerende werking nog niet slapen om 12 uur 's avonds.

En eten doe ik altijd tijdens de trip wanneer de trip wat afzwakt (komt in golven bij mij). Krijg er enorm honger van en eet zo nu en dan wat. Dus dat kan ik je zo niet zeggen, of jullie dan zullen willen eten 's avonds.
L
Let It HappenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zelf heb ik uitsluitend in de namiddag of 's avonds om 7 a 8 de zegels genomen. Hierbij piek ik tot zo'n uur of 2 waarna ik nog zeker enkele uren na-trip en vaak een jointje rook.

Ik slaap gelukkig wel altijd al rond een uur of 4. Meestal lig ik dan al een uur op bed muziek te luisteren en te lezen. Daarna oortjes uit en val vrij snel in slaap. Van andere verneem ik soms dat zij na 12 uur inname nog niet slapen, dit zal per persoon verschillen.
K
KolderKatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe is het uiteindelijk gegaan en bevallen LadyLike?

Ik vind zelf overdag trippen heel fijn. Heb een hekel aan dat thuis doodmoe zijn in de nacht maar niet kunnen slapen gevoel. De laatste keer begonnen we rond 12.00 (halve zegel voor mij, reageer overal best heftig op :wink: en bijna een hele voor mijn lief). Rond 19.00 waren we allebei helder genoeg om te gaan wandelen, eten afhalen en daarna thuis uitroezen en napraten. Rond 24.00 prima in staat tot slapen. Zal bij hogere dosering vast anders zijn. Ik vond eten het einde op LSD en eet bijna altijd tussen 'loops' door. Heb ook altijd een enorme hang naar buiten zo tegen het einde. Benieuwd hoe het je vergaan is!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."