Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nah ik moet nu eigenlijk ook al kwijlen"
"Ja, komt me bekend voor ja."
"oxazepam"
"Wiet is zo lekker ik ga er altijd van kwijlen als ik het ruik Maar als je het dan opblowed krijg je er juist weer een droge mond van... Best vreemd eigenlijk.. Nah ik moet die drank eens laten staan"