Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik gebruik nu al geruime tijd ketamine (een maand of , maar merk er niet veel van, het werkt nog wel, maar tis net of het alleen nog een licht verdovende werking heeft en niet meer dat trippy effect zeg maar. Ik heb ook een paar weken achter elkaar elke dag gesnoven (want ik snuif het). De ketamine die ik gebruik is echt wel goed, want andere mensen snuiven een lijn van 3 cm en kunnen amper meer lopen, terwijl als ik een halve gram opsnuif ik net zo makkelijk naar een feestje rijd. Ben inmiddels hevig geminderd, heb vorig weekend een klein lijntje op, maar voelde me er heel ongemakkelijk en misselijk bij, misschien toch een teken dat de tolerantie is afgenomen. Laatst had ik het met een lijn speed gecombineerd en toen werkte het wel ineens (werd hondsberoerd). Kan iemand mij vertellen hoe ketamine in de hersens werkt (welke neurotransmitters het vrijmaakt, blokkeert of zicht aan hecht)? Bij voorbaat dank"