Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nooit paranoia bij sos gehad eigenlijk enkel bij snelle"
"2gram goeie en dan 's nachts slapen met geen tolerantie :P No fucking way, dat was kutzooi"
"Had het met tekenen & produceren. Ging vlotter, beter, creatiever op de speed."
"De maximale puurheid van 84% amfetamine gaat dan gepaard met 16% sulfaat, om een degelijk zout te vormen. Klik om te vergroten... De 84% zuiverheid heeft volgens mij alleen betrekking op de hydrochloride vormen zoals mdma en methamfetamine. In de sulfaatvorm zoals pretty much alle speedpoeder/pasta in Nederland is maximale zuiverheid op basisvegelijking ca. 72% of 73%. peace.. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... De hydrochloridevorm van amfetamine is niet (of nauwelijks) actief meen ik mij te herinneren. Er is naast de sulfaatvorm, maar één andere vorm die ze hebben getest en werkzaam bleek te zijn. De zuiverheid bij deze vorm kon wel een paar % hoger liggen als die het amfetaminesulfaat. Kan op dit moment even niet meer op de naam komen. Trouwens heel even een (niet off-topic, denk ik?) ander vraagje. Ik weet dat amfetaminebase altijd omgezet wordt naar amfetaminesulfaat hier bij ons. Maar is het eigenlijk mogelijk om de amfetaminebase toe te dienen bij iemand? Injectie ofzo? En is dit dan werkzaam? Ik ging er altijd van uit dat amfetaminebase in die vorm geen werking had. Maar een hele tijd geleden, vertelde een vriend (met toch wel verstand van chemie, etc) mij dat het weldegelijk mogelijk was amfetaminebase als olie zijnde kunt injecteren en dat die weldegelijk effect heeft."
"Ja ik heb ongeveer zoiets gehad toen ik 2gr na binnen had gewerkt van 2u tot 7u ofzo en dan 's avonds nog is een gram nadat ik al een tijd gestopt was. Toen moete kotsen enzo maar half uurtje later al weer inorde"
"Roken in een (base)pijpje"
"Wat een apen, versnijden met bloem.. En wat ik hier een paar posts terug lees, een paar druppels water erbij? Wilt ge nog minder overhouden ofwat?"
"Wat zijn versnijdings middelen? Caffeïne, bloem, babypoeder, alles wat witte poeder is?? Waar worden ze voor gebruikt? Om de speed te verdunnen & zo meer winst te maken Waarom moet je versnijden? Dit moet juist niet... Wat is beter, versneden of onversneden? Onversneden... Waarom? Wil je speed of troep... Wat is duurder? Beter meer voor goede als weinig voor troep..."
"Hmm, hetzelde als de 2 boven mij zeggen"
"Wel gehad op snelle enkele keren. Op sos lijkt het me toch gek.."