Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb ff op het flesje gekeken maar t is zelfs 40 ml. eerst pakte ik elke keer 5ml (verschillende tussenpoze) nu pak ik 2 of 3 ml bijna elk uur soms vaker in een uur. Maar er moet pep bij maar dat zijn maar 3 of 4 kleine lijntjes. de instanties die ik heb benadert boden hulp aan met stoppen van pep of van ghb niet van beide"
"Ik zal daar mee aan de slag gaan. thx voor je info bij enige vorderingen zal ik je op de hoogte houden. Gr"
"Thx"
"Noukster zei: Zou idd eerst stoppen met de speed, daarna stabiel blijven op de G. Lijkt me ook verstandig dit te bespreken met je arts? Vanwege je medicijn gebruik.. heb je eventueel mensen om je heen die er van af weten? Klik om te vergroten... Mijn vriendin maar die heeft zelf nog nooit wat gebruikt dus die kan zich er niks bij voorstellen. Enige wat mijn arts doet is naar ireszorg sturen en daar hoor ik vervolgens niks meer van"
"ik ben een man van 46 en zit zo’n 6 jaar aan de speed en ghb. ik heb er altijd bij geblowd maar daar ben ik een half jaar geleden mee gestopt. sindsdien word ik snachts wakker om bij te nemen dus ik slaap maar zon 3 uur achter mekaar. ik heb niet echt een vast ritme met nemen maar het is zo’n 20 ml per dag. gebruik sindskort temazepam voor t slapen maar word nog steeds wakker. heb al hulp gevraagd bij instanties een half jaar geleden maar ze moeten me nu nog terug bellen dus daar heb ik geen vertrouwen meer in. ik wil/moet echt stoppen want heb al 2 tia’s gehad heefr er misschien iemand raad voor mij hoe ik dat het beste kan doen? een kliniek is niet echt een optie want ik ben eigen baas en zit tot volgend jaar al vol met werk dus kan niet weg."
"Thx voor jullie feed back een kliniek zie ik echt niet zitten puur door t feit dat ik echt geen maand mijn werk kan laten liggen heb alles al geprobeerd om vrij te nemen maar dat gaat niet lukken. Is er een goed online consult bureau die me Misschien kan bijstaan? voor die tia’s heb ik medicijnen en denk dat t alleen maar beter zou zijn zonder die rotzooi maar hoe? ik heb een tijdje phenibut geprobeerd maar weet ook weer niet welke dosis wanneer genomen moet worden dus werkt niet echt."