Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Denk dat jij die "knoop" voelt in je maag.. Meestal zorgt die er wel Voor dat je geen honger hebt Is best normaal denk ik, heb ik ook telkens maar merk het niet zo fel op."
"Slown zei: Die soort 'knoop in de maag' herken ik wel. Heb ik trouwens vaak al zodra het uitwerkt, dat ik met zon gek gevoel richting huis ga/in bed lig. Het helpt om het te accepteren. Dan voel je het alsnog , maar vind ik het minder erg dat ik het voel. Ik heb zelf ook wel eens dat ik de dag erna me erg zenuwachtig voel (zonder te kunnen benoemen waarvoor). Ik vind het zelf vaak wel fijn om dan een grote wandeling te maken of flinke afstand skaten (skeeleren).. Klik om te vergroten... Ja in die zenuwachtigheid nadien vind ik mezelf ook wel terug. En inderdaad, eventjes je gedachten verzetten helpt daarbij. Ik ga paardrijden, met de honden wandelen, .. En dan gaat het ook beter. Ieder lichaam reageert anders. Je moet gewoon zelf zoeken wat jou helpt om dat gevoel weg te krijgen."
"Smelten zou ik niet doen haha! Als je onzeker bent over de hoeveelheid. Leg het op de weegschaal. En je moet het drogen. Neem er wat uit (met lepel of bankkaart) spreid het uit over een glaasje, cd hoes,.. druk er desnoods wat papier op of ga douchen .. hangt er vanaf hoe snel je je lijn wilt. En hakken maar met die bankkaart. Tot hij lekker droog en fijn is. Als je met papier werkt duw je het plat , schep het weer bijeen en een droog kantje van je papier hetzelfde herhalen. Tot hij droog is. Nat niet door je neus jagen!!! Is echt mega onveilig!"
"Ik sta emotioneel niet het meest stabiel in mijn schoenen en merk dat eenmaal ik mijn dipje na gebruik krijg dat ik het best wel zwaar heb soms. Nu is de situatie waarin ik in verkeer ook enorm chaotisch. (Liefdesleven enzo) Ik gebruik vooral recreatief Pep en in het begin had ik niet door hoe idioot emotioneel ik kon reageren op de kleinste dingen. Tot mijn vriend me er op wees. Nu hou ik er rekening mee in mijn achterhoofd... Als ik weer dreig te overreageren op iets kleins, kan ik best goed relativeren en mezelf kalmeren. Natuurlijk heb ik soms een rot gevoel maar afleiding zoals mijn hobby (paardrijden) helpt me er vanaf. Bij Xtc had ik het veeeeel moeilijker! Enorm depressief . Ik ween amper maar toen.. Een paar zwembaden volgejankt. Best grappig als ik er nu op terugdenk."
"Thanx iedereen. Ik ga het alvast niet testen Hou het wel bij een snuifje nu en dan. Was gewoon benieuwd"
"Hello mede leden. Ik vroeg me nu iets heel dom af, maar ik vape ( je weet wel dat elektronische roken waar je altijd die reuzewolken met gebakgeur hebt) Doe dit al een paar jaar omdat het voor mij persoonlijk veel beter is als roken. Nu was ik me aan het bedenken. Ik maak soms zelf liquid en heb dus de base staan. Deze bestaat uit: Propylene Glycol en Vegetal Glycerin. Ik lees ook dat pep soms opgelost word in water of drank om genomen te worden. Dus wat zou er nu gebeuren als ik Pep mee in mijn liquid zou doen? Ik ben niet zo een slimpie met formules en het heel chemicaliën proces dus vraag het liever even voor ik mezelf het hospitaal in damp Nog een zorg bijkomende is. Als de pep niet reageert op de base , kan het dan kwaad dat ie opgewarmd word? Thanx alvast!"
"Hier mag je er zelf om komen geen aan de deur levering dus prijs jezelf gelukkig"