Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Roekeloos zei: Green Malay of Green Meang Da vind ik verre weg de beste. Wel vind ik kratom zeer verslavend. Wat ik koop gaat ook bijna dagelijks gebruikt worden en hoe vaker ik het doe, hoe lekkerder de high (denk doordat je het meer gaat waarderen en effect leren kennen). Ook kan ik op een hoge dosis echt heerlijk slapen, bij mij is dit 10 gram, de lichamelijke euforie is onbeschrijfelijk. Vind Kratom 1 van de lekkerste drugs op wiet en pregabalin na en heb dan ook bijna alles geprobeerd op Heroine na (ook crack, pyrros, pammetjes,ghb,phenibut en nog een hele shitload). Als je dus liefhebber bent van wiet of pregabalin, is de kans groot dat je erg moet oppassen met kratom. Klik om te vergroten... Hoe consumeer je het? Ik kan van 5 gram thee maken maar heb dan echt wel bijna 750 ml water nodig erbij anders hap ik modder"
"Hi, Probeer al tijdje onderzoek te doen naar Kratom. Maar op dit forum kom ik niet echt tegen welke strain fijn is. Ik heb zelf al mr maka super green maeng da geprobeerd 5 gram als thee. Dat voelt wel fijn, maar ik zoek meer opiaten effect. Via het internet kwam ik toen uit op red meang da (capsules). Want dat poeder is zo vies.. echter deze merkte ik voor geen meter, zelfs niet na een doosje 🤪. welke strain moet ik hebben, het liefst in capsule vorm? Ik wil euforisch, ontspannen maar toch opgewekt zijn. Dankjewel voor jullie hulp! ♥️"