Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn vrouwtje en ik lusten zo af en toe ook wel een lekkere dosis hemelpoeier... Als we op stap zijn denk ik voor haar .4 en voor mij.6 en dan als we thuiskomen ware het een slaapmutsje samen nog een halfje. dus...anderhalf voor een avondje feest is wel genoeg! Blijven we thuis dan ist een ander verhaal...de beleving is zo anders, de mate van aandacht voor elkaar is vele malen hoger dan als ik al me vato's weer tref aan de bar...Thuis doen we er stiekem wat schijfjes bij...denk zo 5 schijfjes en 1 ''gremke'' voor ons samen... Nog twee weekjes en zij is jarig...guess what!"
"Eeeeehm bij de een 50 euri voor boingboingspul en bij de ander 55 euri voor boingExtra! Ligt er dus aan wie van de twee op dat moment kan leveren!"