Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou.. Heel lomp bezig.. Het valt allemaal wel mee hoor. Ze hebben gewoon een slechte ervaring te pakken. En het verschilt per persoon HEEL erg. Ik zelf gebruik nu een paar jaar xtc, om de 2 a 3 maanden ofzo, en ze zijn nooit lager dan 200mg mdma. Op een avondje feesten (ongv 12 hrmax) gebruik in max 5 pillen. X 200mg = 1000mg mdma. Bijwerken? Nooit! Dipjes? Nooit! Je moet gewoon een goede voorbereiding doen en een nazorg. Goed en gezond eten. 5htp slikken en er is niks aan de hand. Althans, bij mij dan."
"Tekzor668 zei: Kevvin18 zei: Nou.. Heel lomp bezig.. Het valt allemaal wel mee hoor. Ze hebben gewoon een slechte ervaring te pakken. En het verschilt per persoon HEEL erg. Ik zelf gebruik nu een paar jaar xtc, om de 2 a 3 maanden ofzo, en ze zijn nooit lager dan 200mg mdma. Op een avondje feesten (ongv 12 hrmax) gebruik in max 5 pillen. X 200mg = 1000mg mdma. Bijwerken? Nooit! Dipjes? Nooit! Je moet gewoon een goede voorbereiding doen en een nazorg. Goed en gezond eten. 5htp slikken en er is niks aan de hand. Althans, bij mij dan. Klik om te vergroten... Ofwel bevatten je pillen werkelijk maar 50/100 mg ofwel is je hersenpan volledig doorzeefd. 1000mg mdma is een bekacheltje hoge dosis. Klik om te vergroten... Het gaat na 2 jaar nog steeds uitmuntend met mijn opleiding bewegingswetenschapper aan de universiteit!"
"Klimrek zei: Kevvin18 zei: Nou.. Heel lomp bezig.. Het valt allemaal wel mee hoor. Ze hebben gewoon een slechte ervaring te pakken. En het verschilt per persoon HEEL erg. Ik zelf gebruik nu een paar jaar xtc, om de 2 a 3 maanden ofzo, en ze zijn nooit lager dan 200mg mdma. Op een avondje feesten (ongv 12 hrmax) gebruik in max 5 pillen. X 200mg = 1000mg mdma. Bijwerken? Nooit! Dipjes? Nooit! Je moet gewoon een goede voorbereiding doen en een nazorg. Goed en gezond eten. 5htp slikken en er is niks aan de hand. Althans, bij mij dan. Klik om te vergroten... 1 gram op een avond? Nee, dan waren zij nog niet zo heel lomp bezig... Jij daarentegen... Jezus man, gebruik alsjeblieft je verstand (als dat er nog zit na regelmatig gebruik van zulke absurde doseringen) Klik om te vergroten... Gebruik alsjeblieft je verstand? Daar heb ik sinds ik de opleiding bewegingswetenschapper volg aan de universiteit nog geen gebreken aan hoor. Ik slaag nog steeds overal cum laude voor"