Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Naar aanleiding van jouw reactie in een ander forum hier terecht gekomen, heel goed omschreven, het las ook erg makkelijk weg! Het voelde dus minder als een serotonine-bom zoals MDMA?"
"DarkBeatz zei: Wat voor pilletjes? Ik vermoed groen/blauwachtig zonder logo (rond van vorm). Indien dit zo is ziet hier heel zeker geen 100mg in, wat ik zowiezo niet verwacht als ik jou tripreport lees. In het lab heb ik zowel poeder als een pil van zogenaamd 100mg laten testen en uit beide kwam 6APB naar voren maar je krijgt zoals gewoonlijk geen kwantitatieve meting. Ik ken echter persoonlijk mensen die ervaring hebben met 100mg poeder en pilletjes van "100mg" en bij de pilletjes komt inderdaad een report naar voren dat sterk lijkt op het jouwe. Echter bij 100mg poeder treed zich een compleet andere ervaring op wat totaal niet een xtc voor thuis kan genoemd worden omdat op 100mg de psychedelische effecten van benzo fury sterk naar voren komen. Het rustige wat je omschrijft ervaar je in een thuis setting trouwens ook met xtc, mijn ervaring met 6APB is dat het zelfs meer energie geeft als xtc. Al bij al wil ik mensen dus gewoon waarschuwen dat wanneer ze werkelijk 100mg hebben hun ervaring waarschijnlijk behoorlijk anders zal verlopen als hoe jij de jouwe omschrijft. Dat hoeft niet perse minder leuk te zijn maar het is wel belangrijk om te weten, wil je geen psychedelische effecten raad ik mensen toch aan onder de 80mg te blijven (zoals volgens mij deze pillen ook eerder gedoseerd zijn in de plaats van de geadverteerde 100mg) Klik om te vergroten... Uhm , ik heb pillen van 125mg, besteld via een nederlandse webshop. Lees regelmatig dat lichte doseringen weinig effect geven, maar moet dus rekening houden met 125 mg dat er psychedelische effecten kunnen optreden? Hallicunaties/mindfucks zoals met truffels?"
"Ik heb thuis ook de spinnen-hallicunatie gehad! Had 3 spijkers in de wc aan de muur, dus het was druk. Ik zag ook spinnepoten aan het plafont, als spinnen die aan het ontpoppen waren, en morgen waarschijnlijk rond zouden lopen met een kop erop. Ik zei nog tegen mezelf: okee, dit is geen hallicunatie. Ik pakte de stofzuiger om de beestjes op te zuigen, deed het licht aan en zag.. 3 spijkers. Weet niet of ik het tof moet vinden, 1 keer zag ik duidelijk de gestalte van een lange man voor de deur, wel 2 meter 30 lang ofzo. ik kreeg serieus een adrealine stoot door mn lijf, het was in mijn ooghoek, toen ik echt keek, bleek het een lantarenpaal. Een dansende staande lamp, een draad dat zich als slang voortbewoog, ik heb het allemaal gezien. Het zijn niet echt hallicunaties die leuk zijn, dat je een mooie vrouw in bikini ziet ofzo. De speed die je vermoedt, is trouwens alleen het effect van de pil wat je voelt als je serotonine vooraad niet meer thuis geeft, je voelt dan alleen meer energie. Ben zelf alles behalve een ervaren gebruiker trouwens, dus misschien ligt het ook daaraan, dat mijn lijf gewoon niet veel MDMA kan verwerken, en het sneller omzet naar MDA. En ergens is dat maar goed ook, heb niet de ambitie om een grootverbruiker te worden, zolang ik het bij 250mg per sessie kan houden ben ik tevreden Complimenten voor je tripreport!"
"Hallo, Ik heb een keertje samen met mn toenmalige vriendin kamagra gedaan (Zonder xtc of andere drug) , nou, het werkte bij haar nog veel erger als bij mij. We namen het om 10:30 sochtends, en ik moest om 15:00 weg. Ze heeft tot 20:00 last gehad van ehm.. veel overtollig vocht zeg maar Dus weet niet of een vrouwelijke variant los bestellen nuttig is. Het zijn wel 2 zaken die zwaar van invloed zijn op je bloeddruk en belasting van het hart, dus zou het zeker niet doen als er hartklachten zijn, of veel hartkwalen in de familie. Veel plezier"
"ladidaa zei: Ik had juist gehoord (en gelezen) dat kamagra absoluut niet door vrouwen geslikt mocht worden en dus kwam ik via zoekmachines uit op de vrouwelijke variant. Niet dat het nodig is :P , maar ik was wel nieuwsgierig naar ervaringen met het goedje. Er zijn geen hartkwalen o.i.d., dus wat dat betreft zitten we safe. Misschien heb ik nu juist wel iets heel nieuws gevonden waar hier nog niemand ervaring mee heeft? Klik om te vergroten... Haha, als je dat gehoord hebt: zeker goed research naar doen, voordat ik verkeerde adviezen geef, en mijn ex toen veel geluk gehad heeft. Het was in elk geval een ervaring om nooit meer te vergeten. En dan met X erbij, wow.."
"Kijk niet naar of het een halve, of een hele pil is, probeer te achterhalen hoeveel mg MDMA er in zit. De ene pil kan als hele pil zo sterk zijn als dat de andere pil als halfje is. En geloof me, dat maakt alles uit tussen een goede space en een space met vervelende momenten."
"hellokitty zei: Ok, ik heb wel iets van een kater gehad. Maar geen MDMA dip! Het hoeft dus niet altijd! Wat een opluchting. Wel ga ik de volgende keer een lagere hoeveelheid nemen. Klik om te vergroten... Wel moe en een paar dagen een ongelooflijke slaapkick. 10 uur slapen de dagen erna is me niet vreemd. Dan merk je wel dat je lichaam toch een tikkie heeft gekregen, en vind het dan ook lekker om een paar weken een pauze te nemen. Het grote voordeel van MDMA: je lichaam vraagt niet om meer, in tegendeel, je lichaam vraagt om rust"
"Highlife18 zei: Ok bedankt! ik ben niet echt groot en ook mager dus best halfje zeker Klik om te vergroten... Dat is het punt.. Ik heb bijvoorbeeld nu pillen met 200mg mdma. Als je daar 2 keer een halfje van neemt, dan ben je goed van het padje af. Met die hoeveelheden moet je zelfs in kwartjes gaan denken. Kijk anders op www.pillreports.com of je je pil er tussen ziet staan, misschien kan die site je een indicatie geven wat je in handen hebt. Moet wel eerlijk zeggen dat ik nu de wijsneus uithang, maar zelf ook gewoon bij de eerste keer maar naar binnen heb gegooid wat me voorgeschoteld werd Als je met halfjes gaat werken, zorg dan in elk geval dat er minstens een uur tussen de 2 halfjes zit. Maar goed, laten testen etc etc is natuurlijk het beste. Heel veel plezier en vooral: geniet ervan"
"Highlife18 zei: Het zou één van deze worden: Witte kroon, Groene Lacoste of Groene Eightball Bedankt voor de info kevin, zal die site een checken Thaaanks! Klik om te vergroten... De lacoste ziet er erg smakelijk uit.. Zou met 2 keer de helft goed moeten werken. Laat even weten hoe het was, vind ik leuk"
"abiertopen zei: Wat is dan het alternatief, wanneer men geen kamagra, noch camagra mag nemen in combinatie met mdma? Klik om te vergroten... Het veiligste alternatief in dit scenario is geen kamagra of camagra lijkt me. Gewoon puur natuur Volgens mij bestaan er niet veel alternatieven, of je moet eens goed gaan zoeken op middeltjes op homeopatische basis. Er zullen in de smartshop wel alternatieven aangeboden worden.."