Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo Frqz ik hoop dat je dit nog leest hoelang heb jij last gehad van deze klachten ik ben nu 6maande veder en ik heb de klachten nog steeds mij vraag is nu heb je er nog steeds last van of ben je al weer de oude ik ben namelijk bang dat het nooit meer weg gaat met vriendelijk de groetjes kevin"
"okee ik ga er zo op kijken maar kunnen deze klachten weg gaan of blijf ik er echt heel me leven last van houden ik ben daar echt bang voor namelijk elke dag wazig zien ooggruis elke dag hoofpijn me zelf niet voelen raar gevoel in me buik word er een beetje moe van pff lijkt wel of ik gek aan het worden ben veel nachtmeries en als het geen nacmeries zijn het wel normale vaage drommen en dat al 6maande lang pfff"
"jaa ik weet het maar waar ik meer bang voor ben is dat ik ergens in blijf hangen of iets de klachten zijn wel erger geworden ik ben zo vaak bang dat ik me zelf kwijt raak of iets maar dat kan naturlijk niet op internet las ik ook zo veel dat het van zelf overging maar nee dus duurt al zo lang maar ik wil niet in een gekke huis komen of iets dat het alleen maar erger word vandaag had ik weer zo slechte dag heel erg wazig zien heel vaak moe slaap ik even word ik weer wakker net als nu nachtmeries raarste dromen maar denkt u dat dit zo heel me leven bijft groetjes kevin"