Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"GHB, amfetamine, clonazepam en nicotine. Vroeger meerdere malen per week MDMA (beste idee ooit). Alcoholgebruik zou problematisch kunnen worden. Momenteel ben ik in behandeling bij de Jelli. Voor een langere periode (maanden) clean zijn blijft voor mij een lastige opgave."
"Jane Margolis zei: Weet iemand goede klinieken voor een langere opname (8 + - weken) in binnen en buitenland die niet met het 12 stappen programma werken Bijvoorkeur geen GGZ of Brijder Klik om te vergroten... Stichting de Stam is een therapeutische gemeenschap voor mensen met een stoornis in middelengebruik. Het traject duurt 1 jaar en daarna nog 1 jaar nazorg. Het is niet gebaseerd op twaalf stappen, dit was voor mij ook een reden waarom ik hiervoor heb gekozen. Voor de Stam heb ik vijf behandelingen gevolgd, allemaal gestaakt vanwege terugval. Het is geen makkelijke keuze geweest om hier naartoe te gaan. Ik heb het programma inmiddels bijna afgerond en ben nog steeds clean Stichting De Stam Westeinde 43e 2512 GT Den Haag T 070 406 48 65 E [email protected]"