Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Verslaving heeft meestal te maken met onderliggende problemen zoals onzekerheid, eenzaamheid of een slechte jeugd. Het beste middel om af te kicken is het delen van je problemen met een vertrouwenspersoon. Zelfs de meest persoonlijke en beschamende onderwerpen. Ook hulp vragen aan naaste is een goede manier. Ik zelf gebruik het 12 stappen plan en elke dag ga ik naar een meeting van de NA OF CA maar voor alcoholisten is er ook een AA meeting. Deze meetings zijn voor iedereen toegankelijk en zijn overal in de wereld te vinden. Maar voordat je dit gaat doen zou ik wel eerst naar een afkick kliniek gaan want van sommige drugs of alchohol Kun je dood gaan als je ineens stopt."
"Ik zou het fijn vinden als het een keer over het topic zou kunnen gaan maar helaas is dat nog amper gebeurt"
"Beste lezers, Ik gebruik nu al een jaartje xtc. En bij een hoge dosis krijg ik meestal hallucinaties. Op het begin waren die hallucinaties totaal random. Maar sinds de laatste 4 maanden zie ik steeds dezelfde hallucinaties. Ik zie kleine doorzichtige platte beestjes overal kruipen. Op de muren, vloer en zelfs buiten. Op het begin vondt ik dit heel vet maar na de 3de of 4de keer begon het een beetje te realistisch te lijken. Dus begon ik te experimenteren wat dit nou was. De beestjes zijn vooral goed te zien als het donker is. Ze hebben verschillende kleuren maar vooral rood en groen komen het vaakst voor. Als ik de beestjes aan raak reageren ze daarop. Ik druk ze dan voor 5 sec in en verschuif ze met mijn vinger naar een andere plek op de muur. Het beestje raakt dan een gedeelte van zijn lichaam kwijt en smelt dan weer samen met de rest van het lichaam waardoor het beestje kleiner wordt. Als ik op de beestjes tik beginnen ze te breken en zie ik ze dood gaan. Wat heel realistisch is. Ik zie zelfs de beestjes eromheen reageren op deze gebeurtenis wat me erg verbaasd. Ze worden emotioneel. Op de hoeken van muren zie ik gummy bear achtige beestjes die elkaar vast grijpen in een lange strekkende ketting die steeds breekt en dan weer herstelt. Het lijkt wel een samenleving van organisme die alleen zichtbaar zijn in de juiste omstandigheden, MDA dus. wat me ook verbaasde is dat deze beestjes soms ook elkaar opeten. Omdat ik me afvroeg of alleen ik ze kon zien had ik laatst samen met 2 vrienden 2 xtc pillen pp geslikt. We namen de 2 pillen snel achter elkaar in. Na de piek legde ik mijn vrienden uit hoe je ze kon zien. We deden het ligt uit en lieten een klein lampje aan staan. Toen keken we van 1 meter afstand naar de hoek van de kamer. En ja ook mijn vrienden zagen ze. Het bijzondere aan deze hallucinatie is dat hij niet verdwijnt en als je het eenmaal hebt gezien Kun je het niet meer niet zien. Natuurlijk begrijp ik dat ik mis te geobsedeerd ben door deze hallucinatie. Daarom heb ik besloten om geen hard drugs meer te doen. Maar mijn vraag aan jullie is of jullie het een keertje willen uit proberen ? Of al mis gezien hebben."
"GoldenGrow zei: Ditt zijn wel heel heftige hallucinaties voor xtc. Zelf heb ik nog nooit gehallucineerd van xtc, zelfs niet met hoge doseringen. Probeer wel langere pauzes tussen gebruik te houden, makker. Klik om te vergroten... Ja hallucinaties zijn wel een bekend iets bij hoge dosis xtc. Maar ik ben nu gestopt met alle drugs"
"MDMAZING zei: Troll post dit. Klik om te vergroten... Nee"
"De Dunne zei: @Genieter , bij jou ging het goed. Bij veel anderen gaat het ook goed. Ik ken er ook een hoop die het niet zo nauw nemen en met wie het nog goed gaat. Toch ken ik er ook persoonlijk bij wie het NIET goed is gegaan. Korte termijn geheugen naar de klote, angsten, geen concentratie meer etc. Diegene zijn ouders moeten zijn huishouden en bankzaken doen omdat meneer zijn brein kapot is geslikt en gesnoven. Hij is net over de 50 en moet bij alles geholpen worden, werkt niet meer en ga zo maar door. Tuurlijk is dat een extreem geval, dat weet ik maar om nou steeds te blijven blèren dat het allemaal wel meevalt is niet slim. Maar waarom zouden we geen goed advies geven? Voorzichtig omgaan met drugs is toch goed? Ik begrijp niet dat jij het niet zo ziet. Daarbij zijn het adviezen en richtlijnen die hier gegeven worden, geen verplichting om je aan die adviezen te houden. Het zijn adviezen. Jij doet daar niks mee, prima, hoeft ook niet maar om dan te adviseren dat het allemaal wel meevalt is niet goed. Ga lekker naar Partyflock toe, daar zitten mensen zoals jij die het allemaal wel mee vinden vallen. Klik om te vergroten... Maar dat is niet waar deze report over gaat. Het gaat over specifieke xtc hallucinaties. Ik heb geen preek nodig van een stel junkies die het denken beter te weten. Ik weet dat ik overdoseerde en dat hersenschade een gevolg kan zijn . Maar dat is niet waarom ik dit met jullie deelde. Ik wil gewoon weten of deze hallucinatie meerdere mensen bekend voor komt en of ze daar iets meer over willen vertellen. dat drugs slecht voor je zijn is niks nieuws."
"De Dunne zei: Stel junkies? Lekker gedrag van je maat! Je komt hier wat posten, stelt eigenlijk geen echte vraag, je weet dat je ongezond bezig bent en als men dan met advies komt ga je mensen junkies noemen? Spreek voor jezelf, je bent zelf een behoorlijk junkie anders. Wat was uberhaupt je insteek van dit topic dan? Die hallucinaties komen door je drugs gebruik dus het advies is wel degelijk relevant. Als je hier iets post kun je reacties verwachten. Ook reacties die je misschien niet wil krijgen. Zo werkt een forum. En dit is drugsforum, geen Viva forum of iets. Op een drugsforum kun je idd wel eens junkies tegenkomen. Klik om te vergroten... Als mensen willen weten hoe ze veilig xtc moeten gebruiken gaan ze waarschijnlijk een ander topic zoeken. Ik was een junk maar als je de moeite had genomen om mijn report te lezen had je kunnen zien dat ik allang was gestopt met gebruiken maar inplaats daarvan probeer je iedereen de les voor te lezen. Lekker bezig “badass junkie”! De hallucinaties zijn er omdat een gedeelte van de MDMA in je lichaam wordt omgezet in mda. Volgens mij zo’n 7%. Van mda ga je hallucineren. De insteek van dit topic is dat ik graag wil weten of andere mensen ook deze specifieke hallucinaties hebben gezien en of ze daar iets over willen vertellen, omdat de hallucinatie mij erg fascineerde. Ik vroeg niet of dit verantwoordlijk gebruik was, ik neem aan dat de meeste mensen met een beetje verstand weten dat dat niet zo is. Iedereen mag zijn mening uitte natuurlijk, maar jij bent degene die @Genieter begint aan te vallen over zijn mening. En dat vindt ik niet oké aangezien hij één van de weinige is die iets waardevols had toe te voegen in betrekking tot het topic. Daarbij wil ik zeggen dat ik niet neerkijk op junkies maar ik kijk wel neer op junkies die andere junkies de les voor lezen . Dat vindt ik gewoon hypocriet ."
"De Dunne zei: Weet je, laat maar. Ik viel niemand aan. Genieter geeft juist als eerste commentaar op anderen. Ander advies geven of iemand corrigeren is geen aanval. Jammer dat het vaak zo wordt gezien. Discussiëren is blijkbaar niet meer mogelijk zonder dat men het verkeerd opvat of met goede argumenten komt. Doe wat je wil, doe niet wat je wil. Maakt mij geen reet uit weet je... Peace man. Ik als badass junkie steek nog lekker een dikke toeter op! Gegroet! Klik om te vergroten... Zeggen dat iemand hier niet thuis hoort en maar wat blèrt noem ik aanvallen. Maar oké als jij geen goeie argumenten meer kunt geven en wilt vluchten in je joint moet je dan natuurlijk zelf weten. Fenrir zei: Beetje lief voor elkaar blijven hè. De Dunne heeft wel gelijk, als je op een forum post kun je niet verwachten dat mensen alleen maar reacties plaatsen waar jij op zit te wachten. En zeker omdat je eindigde met "Daarom heb ik besloten om geen hard drugs meer te doen. Maar mijn vraag aan jullie is of jullie het een keertje willenuit proberen ? Of al mis gezien hebben." kun je dit soort reacties verwachten. Het is niet cool om anderen aan te moedigen om een stof zo te misbruiken. Nu graag weer on topic en stoppen met elkaar junkies noemen en dat soort ongein, anders zet ik zo een slotje op dit topic. Klik om te vergroten... Dat verwacht ik ook niet. Ik heb bovendien nooit gezegd hoeveel Mg MDMA er in de pillen zit dus Kun je ook niet weten of ik ze misbruik. En het zou heel fijn zijn als we voor het eerst on topic kunnen blijven. PsyTekZ zei: Vraag soms af waarom mensen hier registreren met dergelijke uitspraken en gedachtegang. Meteen dichtgooien die handel Klik om te vergroten... Dat vraag ik me ook af"
"acht.zes zei: @Ketaruiker Maar om terug te komen op de beestjes, kun je mij daar iets meer over vertellen? Klik om te vergroten... Wat wil je weten ?"
"PsyTekZ zei: Ik had het vooral op jou en genieter om dat even duidelijk te stellen. Als je echt wil dat het over de topicstart gaat is het antwoord op jouw vraag duidelijk. Nee wij gaan geen heroische dosis MDMA nemen om te bereiken wat jij zo merkwaardig vind. Als jij jouw daar kwaad om maakt sta er es bij stil hoe gevoelig jou snaartje niet is geworden door 2 pillen in 1 door je keel te douwen . Verstandig dat je stopt met druggebruik, dat wil ik er wel zeker bij vermelden! Klik om te vergroten... No shit Sherlock! En ik had het over jou en dunne. De rede dat ik boos reageer is dat jullie de enigste persoon die normaal reageert afsnauwen. Ik wens je verder veel succes met je verslaving !"