Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik snap niet hoe jullie aan die k-hole geraken... Ik gebruik nu al 3 jaar ketamine, sporadisch(regelmatig), soms wat meer dan anders maar met toch wel tussenpozen van 2 maanden, en als in het doe is het ook voor 2 maand lang. 1 a 2 keer per week. Het laatste jaar doe ik toch wel 1 gram op men eentje op een avond uitgaan. Als ik het thuis doe kom ik ook wel tegen de 0,7gram aan over een periode van 6-10h. Ik neem sleutels van 70 a 100mg/45min na de 3de sleutel zit ik er volledig in en neem ik nog bij maar wellicht dosissen van 30-50gram. In al die jaren heb ik nog nooit een khole gehad. Nog iets anders ik voel me niet lam om draaiierig. Ketamine stimuleert me zelf. Ik ben socialer, kan Vlotjes praten heb geen schaamtegevoel meer. Ik kan beter en langer dansen en doorgaan, het houd me wakker. Zelf om 9h ‘s ochentds wanneer iedereen al brak is zorgen de uitbol effect dat ik me nog super voel. Heb geen rare gedachtes of hallucinaties. Voor mij is het dus echt de beste party drugs die ik al gehad heb. Ik doe ook niets anders dan Ketamine. Ik heb het zelf een keer gedaan op men werk waar ik op een trouwfeest als garcon rond liep tussen 200 feesten de mensen met een volle plateau glazen boven men hoofd aan een degelijk tempo, onder de keta! Alles liep ook vlotter en ik was beter in men werk Heb in die 3 jaar ook al alle soorten Gehad s,r, of de combinatie en verkies toch wel de staafjes. Conclusie ketamine zorgt ervoor dat ik gewoon een verbeterde versie van mezelf ben"