#1
sorry als er type fouten inzitten , want ik ga al lekker op de keta.
1) ik had net zo een gevoel alsof ik super dronken was, maar niet heb gedronken.. is dat normaal? Dat je alles voelt draaien enzo?
2) war zijn. De na effecten van ketamine eigenlijk? Ik heb het nu 2x gedaan maar nog steeds weet ik het niet.. ( lol ).
3) is op bed liggen het beste om te doen als je lekker gaat op de keta?
Thx.![:)]()
1) ik had net zo een gevoel alsof ik super dronken was, maar niet heb gedronken.. is dat normaal? Dat je alles voelt draaien enzo?
2) war zijn. De na effecten van ketamine eigenlijk? Ik heb het nu 2x gedaan maar nog steeds weet ik het niet.. ( lol ).
3) is op bed liggen het beste om te doen als je lekker gaat op de keta?
Thx.
