Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb via google gezocht (waarschijnlijk niet goed genoeg) Maar dat kan je hier wss zomaar niet verkrijgen. Tnx for the anwser"
"Hey iedereen, Vandaag met vrienden een kleine discussie gehad, Het ging om het volgende: In amerika is er een medicijn dat ze kunnen roken op folie, Nu ik denk dat dit Oxycontin is maar men maat zegt dat het tramadol is. Wie kan er mij het juiste antwoord geven? En is dit in belgie verkrijgbaar? Of zijn er nog andere medicatie dat je op folie kan roken? We hebben wel zeker meer dan een uur zitten discuteren :P Alvast bedankt, Grtz Kenneth"
"Hey Rudolf, Hoe zit het nu met jou?? Is het al gelukt? Welke medicatie neem je nu nog allemaal? Code: PS: ik ben gastondm, Ik kan me niet meer inloggen op ander account"