Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eerst en vooral ik ben nieuw op het forum,dus bij deze hallo iedereen. Mijn enigste blunder was eentje waarbij ik erna serieus heb over nagedacht. Ik was thuis op mijn gemakje in de zetel aan het zitten op mijn kamer,totdat ik besloot een joint te rollen. Ik legde alles mooi klaar op tafel (Tipjes,blaadjes,tabak,wiet,crusher). Totdat mijn bazin belde, "Tim" je mag toch komen werken,die nieuwe persoon is niet komen opdagen. Hopelijk kan je over een uurtje of 2 naar hier komen ? Ik zei dat het geen enkel probleem was. Net gedaan met bellen komt een kameraad van mij binnen,en vroeg als we kebab gingen eten. vond ik natuurlijk ideaal,dan moest ik niet meer op mijn werk eten. De tijd ging sneller dan gedacht en voordat ik het wist moest ik al gaan vertrekken naar mijn werk. Eenmaal net aangekomen kreeg ik een bericht: Het is je zus hier,ik heb je tabak gevonden ... en in het volgende bericht ... en je wiet. Ik voelde me op een of andere manier zeer slecht omdat ik een zeer hechte band heb met mijn zus. Gelukkig heeft ze niets tegen mijn ouders verteld. Erna een tijdje geen jointje meer aangeraakt. "Tim" is een fictie naam."
"Hey iedereen, Na wat zoekwerk en het uiteindelijk 18jaar worden heb ik besloten om te beginnen kweken. Niet echt voor tonnen vol geld te verdienen,eerder voor bezigheid. (en de goed ruikende planten ) Ik heb besloten om een "autoflower" te nemen omdat deze naar het schijnt beter geschikt is voor beginners. Ik vraag me nu wel af welke van de volgende ik zou moeten nemen,of als er ook andere zijn ( LowRyder, AK47, BlueBerry, Lemon Skunk, White Russian, Easy Ryder, Taiga, Tundra, Easy bud, Quick one en Royal automatic). Ik heb liever geen hoge boom,dus ik zoek iets qua gemiddelde lengte/breedte. Ik kan helaas niet binnen kweken,mijn vader wilt geen 400watt lamp aanschaffen en betalen. Wij hebben hier wel 150watt lampen,maar ik vrees dat die niet voldoen. Daarom heb ik besloten deze buiten te kweken,en als het slecht weer is toch die 150watt te gebruiken voor ze toch iets of wat warm te houden. Alvast bedankt."
"Bedankt voor je reactie ! Ik heb ondertussen al een keuze kunnen maken. Het wordt de blueberry (AF). Ben vaplan om ze in een 15liter bak te zetten of eventueel ook groter. Hopelijk komen de zaadjes hopelijk snel aan. Is wel leuk dat ik ze buiten kan laten staan ondanks de regen. Bespaart moeite en de plant krijgt er geen stress van."