Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zaterdag ga ik voor de eerste keer DOC gebruiken, nog weinig ervaring met trippende middelen, alleen keta, x, pep en dergelijke gebruikt. Hebben jullie tips qua hoeveelheid mg, fijne situatie, wat te eten en dergelijke om onze trip zo goed mogelijk te laten verlopen? Alvast bedankt!"
"Wat een verslag zeg, zou zo door dit te horen zelf ook gerust alleen willen gaan! 👏🏻👏🏻"