Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ik heb een vraagje.. Ik gebruik wel eens recreatief nitrazepam.. maar ik hoorde laatst dat iemand in coma was geraakt door een overdosis.. Nou ben ik eigenlijk wel benieuwd hoeveel je moet hebben voor een overdosis in coma. en wanneer ga je eraan dood?"