Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van Ritalin tegen clusterhoofdpijn. Wat is de reden eigenlijk dat je daarvoor kiest? Werkt sumatriptan bij jou bijvoorbeeld niet? Mijn partner heeft (helaas) hevige clusterhoofdpijn. De vorige cyclus hebben wij effectief kunnen stoppen met paddo's en LSA, dat werkte toen ontzettend goed! Jammer genoeg lijkt het nu geen enkel, (maar dan ook écht geen enkel) effect te hebben, de aanvallen blijven komen. Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom het nu niet werkt en vroeger wel. Maar dat zie je wel vaker bij clusterhoofdpijn, dat iets de ene keer prima werkt en de andere keer niet. Ergotamine werkt bij hem ook niet, alleen sumatriptan hoewel het wel erg lang duurt voor zo'n spuit aanslaat. Soms wel 20 minuten. Misschien heeft iemand nog een tip voor ons? We staan voor alles open. Ook LSD heb ik wel naar gekeken, maar eerlijk gezegd vrees ik dat als LSA niets doet, LSD ook niets uithaalt. Bovendien ben ik daar wel huiverig voor."
"Ja, dat klopt, dat hebben wij ook gezien; dat is dus geen fabeltje. Alleen dan moet je het wel buiten de cycli nemen en niet terwijl er een cyclus bezig is, want dan werkt het weer niet of veel minder."
"Ik reageer even op een heel oud topic, kan geen jonger topic vinden. Wij willen graag in contact komen met mensen die succesvol supplementen hebben gebruikt tegen clusterhoofdpijn. Zelf hebben wij behoorlijk geexperimenteerd, o.a. met LSA, paddo's en nu ook met truffels met psilocybin, en zelfs met hennepchocolade, maar vreemd genoeg werkt er deze keer NIETS (terwijl het vorige keer heel goed hielp). Ik lees in dit topic over 5HTP, maar ik ben daar wat huiverig voor, omdat ik ervan lees dat het de prikkeloverdracht bevordert, ... wordt het dan niet juist ERGER?"
"Maar dan heb je't wel over een héél ander soort pijn (helaas). Kan het niet zijn, dat je in je trip raar bent gaan liggen of zo? En dat dat een doof gevoel oplevert?"