Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen, Ik heb echt last van iets zeer vreemds momenteel. Ik voel me vaak angstig, verward,.. na gebruik van xtc. Ik heb ook altijd schrik om fout te gaan of om over te geven(ookal is dit nog nooit gebeurd). Het vreemdste van de zaak is dat ik dit ook soms heb als ik niet eens gebruik Weet iemand hier raad mee? Ik moet toch niet voor altijd stoppe Of moet ik misschien eens andere bollen proberen?"
"lysergine25 zei: jij hebt weiing respect voor de ziekte en de mensen die er aan overlijden. Klik om te vergroten... Wat bedoel je daarmee?"