Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"https://www.youtube.com/watch?v=wLZq5GGPxws het filmpje dat hij het hek stuk slaat Lijkt me niks dat pcp"
"Fool zei: https://www.youtube.com/watch?v=C0wHHIpkFL8 Lijkt me niets, die MDMA... Klik om te vergroten... Ja als je het zo stelt, alles met mate was het toch"
"Het waren rode nijntjes, wat ik er van gemerkt heb is een enorme bodyload(Maag) portie truffels lijkt me wel wat"
"Tekzor668 zei: Ik las wel al enkele ervaringen en die waren toch wel positief over de combo. Toch volg ik jou raad op en ga inderdaad beide stofjes apart verkennen. De 4-aco nog even opzij leggen. Zoals je aangeeft denk ik toch voor een iets hogere dosis te gaan met de 2C zodat ik meteen een gezellige "trip" beleef. Klik om te vergroten... Persoonlijk vind ik de 4-aco reuze meevallen qua heftigheid, al zijn de Visuals zeer aanwezig. Had toen rond de 20 mg genomen, echt een top avond gehad. Wat betreft 2-ce, vind het wel leuk maar persoonlijk ga ik voor de 4-aco. Mijn vriendin had laatst combo gemaakt van m en 2-ce, die dacht dat ze in een soort van cartoon wereld zat Al is wat trip ervaring voor beide middelen wel aan te raden"
"Advies gevraagd, Vorige maand voor het eerst 2cb geprobeerd, toen geen effect gehad. Paar weken later nog een keer geprobeerd met het dubbele van de vorige keer 2×14mg (Heb deze laten testen) Helaas hier ook geen effect, was in een vertrouwde omgeving met een goede vriend. Wil toch wel een keer lekker trippen, hierbij mijn vraag: is het 2ci een goede keus voor de volgende keer of eerst eens truffels proberen? alvast bedankt, groet kamphuys"
"bobsacamano zei: Waren het pillen want ik had pillen waar 16mg in zat en bij de ene keer tripte ik flink. Daarna met bijna zelfde dosering. Merkte ik amper wat. Misschien was de spreiding per pil heel groot. Misschien had je ook zoiets en had je pech met een lager gedoseerde pil. daar ga ik wel vanuit, anders weet ik het ook niet. straks maar langs de smartshop, voor wat truffels Klik om te vergroten..."
"Thanks, komt hopelijk goed Zal ik doen"
"Fool zei: Had je wel een lege maag toen je die 2C-B innam? Klik om te vergroten... ja had al een uur of 6 niks meer gegeten, had gewoon pech Misschien nog een keer puur proberen, en anders ben ik er klaar mee"
"Als ik het ooit nog krijg in pure vorm, dan gaat er ook geen 28mg naar binnen Voelde me wel een beetje duf, en een opgeblazen maag. Misschien heb ik gewoon wat meer nodig, you never know. Vanmiddag wat truffels gehaald(atlantis), die gaan over een uurtje naar binnen. Ben benieuwd"
"Gisteravond rond 22:15 het bakje leeg gemaakt(15gr) Op me gemak wat cartoons aan het kijken, uiteindelijk begin Ik een warme gloed door mijn lichaam te voelen. De kleuren worden wat feller, zie ook beweging rond de tv. De kaarsjes maken zeer vreemde vormen op de muren. Maar tot mijn spijt, moet ik zeggen dat het daarbij gebleven is. Heb uiteindelijk tot 02:30 een beetje tv gekeken, en maar gaan slapen. Ben bang dat trippen niet voor mij is weggelegd Groet Kamphuys"