Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oke, bedankt. Dan gooi ik er gewoon 0.5 gram in, en hoop dat het leuk word ^^"
"Dan is het geen afghaan maar iets anders, een hasjsoort die voor ong. 10 euro wordt verkocht bij de shop."
"Oke, ik heb Maroc 8, 1.2 gram. Dan doe ik morgen dus 0.5 in mijn melk en wordt het lachen geblazen Nu ben ik nog steeds bang dat 0.5 gram teveel is. En nog een vraagje, hoelang duurt het voordat het inslaat?"
"Oke, bedankt voor de informatie Nu heb ik nog één laatste vraag, die ik vergat te vragen in mijn eerste post. Als ik de hasj in de melk wil gaan gooien en roeren, moet de melk dan de hele tijd koken of gewoon heel warm, maar net niet kokend? Bedankt voor alles, , see you in wonderland"
"Oke, ik heb dus de melk in een pannetje gedaan, de wiet erdoorheen gegooid, een klontje boter erbij en het is nu aan het koken. Hoelang moet ik het ongeveer laten opwarmen voordat ik het in een flesje kan doen? Ohja, hoe lang kan ik het bewaren in een flesje? Bedankt,"
"Oke, ik heb weer een vraagje, maar vond het niet echt nodig om daar weer een heel nieuw topic voor aan te maken daarom doe ik het hier. Ik wil nu wietmelk maken, ik heb hier 0.6 gram wiet liggen, en wil er graag melk van maken. Is dit mogelijk? Als ik google krijg ik telkens andere recepten en manieren, dus ik vraag het maar aan jullie :P alvast bedankt"
"Wat is au bien marie? :P"
"Oh shi- Maar toen ik hasjmelk maakte deed ik ook gewoon de melk in een pannetje, hasj erbij, 10 minuten roeren en klaar. Die werkte trouwens zeer goed..."
"Ik heb besloten het niet op te drinken, en het weg te gooien. Blijkbaar is het toch al mislukt, en zelfs zou het werken, het is zo vies om op te drinken. (Van de geur ervan moest ik al kokhalzen), dus het binnenkrijgen lijkt me geen optie. Weg ermee."
"Hee, Ik had een vraagje over hasjmelk, Ik wil het morgen gaan maken en haal daarvoor voor 10 euro 1 gram hasj, dat is (denk ik) Afghaan, nu is mijn vraag, hoeveel hasj gooi ik in de melk? Ik heb al gekeken maar overal staan verschillende hoeveelheden. Van 0.2 tot 1gram. Ik ben redelijk ervaren met wiet, hasj, brownies, en spacecake. Alvast bedankt"