Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zelf heb ontdekt dat je je buiten wiet kan laten proeven als binnen wiet door cola bij je planten de laaste 4 weken van het kweek proces te doen. Ik zelf heb tot nu toe nooit binnen wiet gekweekt totdat ik er cola bij deed. Het smaakt echt niet meer naar buiten wiet en het heeft een lekkere zoete smaak wat ik overigens heerlijk vind. Mijn vrienden zeggen dat het ook sterker is ( dit heeft geloof ik met de cafeïne en suiker te maken) Probeer het maar eens. Groetekeeeeeessss"
"Ikzelf heb Mcdd dit is een Vorm van autisme ( pdd-NOS ) en ADHD maar dan erger. Dit is ook de rede dat ik concerta heb ( Ritalin/amfetamine ) maar deze werkt langer door een geeft elke keer wat af. Maaaaar... Ik wordt er wel echt geil van en mijn vrienden die ze af en toe ook gebruiken hebben het zelfde . Daarnaast krijg ik hem nog altijd omhoog Het leuke is ook dat deze pillen niet dodelijk zijn en je kunt er geen overdosis van krijgen want het effect stopt als je er teveel van in neemt. Ik zou zeggen probeer het en laat het me weten. Groetekeeeessss van KINGKUSH/Rosario lagrene."