Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ach, tegenwoordig is er amper nog iets goeds te krijgen. Niks werkt nog zoals het hoort te doen. lekker over naar de a-pcyp zou ik zeggen 🤓"
"Ik heb speciaal een account aangemaakt om hierop te kunnen reageren. Ik ben al jaren actief bezig met verschillende middelen (op recreatieve basis uiteindelijk), maar a-pihp is iets wat ik toch best akelig vindt. Na een kleine dosis voor mijn lengte/gewicht (75mg), merk ik dat de effecten bijzonder sterk zijn en de craving duidelijk aanwezig is. Hier zal ik niet aan toe geven, maar het effect blies me wel even omver. Pas hier mee op a.u.b.!"