Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Ik heb enkele jaren een zware blower geweest en daar nu enkele maandjes vanaf. Nu enkele maandjes heavy aan de coke, hoge % naar mijn denken want verdwijnt tussen de vingers als sneeuw voor de zon. Nu leg ik de kaarten al van mijn 12 de. En steeds als ik onder invloed ben, ben ik een babbelwater en klopt voor de persoon over mij alles wat ik zeg. Ben ik nuchter lukt het me amper. Iemand nog ervaring mee?"
"Hey, Ben nieuw hier, wel al veel rond geneust hier. Om het kort uit te leggen, ik ben een getrouwde moeder die al jaren bi polair is en sinds nieuwjaar in een zware depressie zit dankzij een faillisement. Begin april de eerste lijntjes coke gesnoven omdat de diepte maar niet over ging. Eerst was het enkel in het weekend en nu ondertussen toch al een kleine maand elke dag. Vorige week was ik het zo beu, had er niet veel meer aan. De dip die ik toen kreeg de volgende drie dagen, ik was een koude slappe kip, heeft me weer doen nemen om er te kunnen zijn. Ik wil hier dringend vanaf op eigen houtje. Ik heb elke dag gegeten en geslapen zoals het hoort, zelfs elke dag vitaminen bij genomen. Maar ik wil van die k** depressie af. Ik neem lithium en prozac die ik ook steeds ben blijven correct nemen. Iemand raad?"
"Hey, Ik las dat ketamine zware depressieve gevoelens helpt te minderen. Ik heb al een maand of 6 een zware depressie en sinds 2 maanden een coke verslaving ontwikkeld. Vorige week gestopt voor 3 dagen maar terug moeten beginnen omdat ik nog zwaarder depressief was. Als ik nu de eerste 5 dagen een beetje K gebruik als het gevoel te sterk door weegt en dan ook daarmee stop, zou de afkick dan niet gemakkelijker verlopen?"
"Allereerst bedankt voor jullie leesvoer. Ik lees op elke website dat coke geen lichamelijke afkick heeft. Maar ik heb dan alle dagen het koud zweet, slaap een hele dag. Ik neem vitaminen waar alles in zit en daar nog magnesium bij. Ik neem prozac en lithium. Hoe is het mogelijk dat ik daar zo zwaar vanaf zie? Psychisch geen nood aan want ben het zo beu al iets. Soms denk ik dat de dealer er heroïne tussen gedraaid heeft of iets synthetisch. Kan dat?"