#1
Hey,
Ben nieuw hier, wel al veel rond geneust hier.
Om het kort uit te leggen, ik ben een getrouwde moeder die al jaren bi polair is en sinds nieuwjaar in een zware depressie zit dankzij een faillisement. Begin april de eerste lijntjes coke gesnoven omdat de diepte maar niet over ging. Eerst was het enkel in het weekend en nu ondertussen toch al een kleine maand elke dag. Vorige week was ik het zo beu, had er niet veel meer aan. De dip die ik toen kreeg de volgende drie dagen, ik was een koude slappe kip, heeft me weer doen nemen om er te kunnen zijn. Ik wil hier dringend vanaf op eigen houtje. Ik heb elke dag gegeten en geslapen zoals het hoort, zelfs elke dag vitaminen bij genomen. Maar ik wil van die k** depressie af. Ik neem lithium en prozac die ik ook steeds ben blijven correct nemen. Iemand raad?
Ben nieuw hier, wel al veel rond geneust hier.
Om het kort uit te leggen, ik ben een getrouwde moeder die al jaren bi polair is en sinds nieuwjaar in een zware depressie zit dankzij een faillisement. Begin april de eerste lijntjes coke gesnoven omdat de diepte maar niet over ging. Eerst was het enkel in het weekend en nu ondertussen toch al een kleine maand elke dag. Vorige week was ik het zo beu, had er niet veel meer aan. De dip die ik toen kreeg de volgende drie dagen, ik was een koude slappe kip, heeft me weer doen nemen om er te kunnen zijn. Ik wil hier dringend vanaf op eigen houtje. Ik heb elke dag gegeten en geslapen zoals het hoort, zelfs elke dag vitaminen bij genomen. Maar ik wil van die k** depressie af. Ik neem lithium en prozac die ik ook steeds ben blijven correct nemen. Iemand raad?