Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBi polaire vrouw in depressie aan dagelijkse coke

Bi polaire vrouw in depressie aan dagelijkse coke

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KC83Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Ben nieuw hier, wel al veel rond geneust hier.
Om het kort uit te leggen, ik ben een getrouwde moeder die al jaren bi polair is en sinds nieuwjaar in een zware depressie zit dankzij een faillisement. Begin april de eerste lijntjes coke gesnoven omdat de diepte maar niet over ging. Eerst was het enkel in het weekend en nu ondertussen toch al een kleine maand elke dag. Vorige week was ik het zo beu, had er niet veel meer aan. De dip die ik toen kreeg de volgende drie dagen, ik was een koude slappe kip, heeft me weer doen nemen om er te kunnen zijn. Ik wil hier dringend vanaf op eigen houtje. Ik heb elke dag gegeten en geslapen zoals het hoort, zelfs elke dag vitaminen bij genomen. Maar ik wil van die k** depressie af. Ik neem lithium en prozac die ik ook steeds ben blijven correct nemen. Iemand raad?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja,

Stoppen met coke gebruiken, en als je dat niet zelfstandig lukt daar hulp bij zoeken.

Je zal sowieso even door een vervelende tijd moeten, hoe dan ook. Maar die is dus maar tijdelijk.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sporten! Pittig eten! En vooral veel naar je kinderen aangezien je zegt dat je een moeder bent.
Het is namelijk een beschamend idee dat je straks vaker bij de dealer op bezoek bent dan bij je eigen kinderen. En hou gewoon vol en denk dat iedere dag clean een dag dichter bij het einde van je depressie is!

Sterkte
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#4
KC83 zei:
Hey,

Ben nieuw hier, wel al veel rond geneust hier.
Om het kort uit te leggen, ik ben een getrouwde moeder die al jaren bi polair is en sinds nieuwjaar in een zware depressie zit dankzij een faillisement. Begin april de eerste lijntjes coke gesnoven omdat de diepte maar niet over ging. Eerst was het enkel in het weekend en nu ondertussen toch al een kleine maand elke dag. Vorige week was ik het zo beu, had er niet veel meer aan. De dip die ik toen kreeg de volgende drie dagen, ik was een koude slappe kip, heeft me weer doen nemen om er te kunnen zijn. Ik wil hier dringend vanaf op eigen houtje. Ik heb elke dag gegeten en geslapen zoals het hoort, zelfs elke dag vitaminen bij genomen. Maar ik wil van die k** depressie af. Ik neem lithium en prozac die ik ook steeds ben blijven correct nemen. Iemand raad?
Klik om te vergroten...
Ik heb zelf hele erge depressie gehad door me coke gebruik, ik ben 28 jaar en snuif al 10 jaar wekelijks vroeger zelfs dagelijks en in dikke hoeveelheden plus veel drank en blowen. Hetgeen wat mijn depressie echt de das om deed was hardlopen en boxen. Hoe fucked up ik ook was en hoe erg ik het allemaal niet meer zag zitten, sporte hielp me er altijd boven op. Sporten, goed eten, discipline, slapen, wilskracht zijn in mijn ogen de enige remedies tegen deze ziekte. Ik heb nooit anti depressive geslikt etc. Ben er niet voor maar ook niet geheel op tegen. Ik ben alleen van mening het de valse route naar genezing is in veel gevallen, heel veel mensen hebben het niet nodig. Zoals ik al zij een depressie is niet niks en heel zwaar maar de oplossingen zitten hem in de dingen waar je juist weinig zin in hebt :wink: veel succes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."