Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen die deze post leest en zich geneigd voelt om te reageren! Mijn naam is K. (24j) en ik ben al een goeie twee jaar verslaafd aan ketamine. Momenteel ben ik er aan het proberen van af te geraken maar ik heb hulp nodig van ervaringsdeskundigen want alleen lukt het me niet. Op dit moment ben ik afgebouwd naar ongv 2gr per dag maar ik kom van 5gr per dag, mijn neusschotten zijn naar de tering, ik heb al een deel van mijn blaaswand uitgeplast maar toch blijft de craving mij dwingen om elke dag te snuiven. Al meerdere keren k-cramps gehad en al meerdere keren bloed geplast maar ik ben nu enorm veel water aan het drinken en cranberry extract pillen aan het nemen om mijn blaas te herstellen. Ik ben vooral op zoek naar handige tips van mensen die door hetzelfde zijn doorgegaan om deze demon de deur te wijzen. Momenteel neem ik af en toe een benzo om de craving weg te nemen maar het werkt niet altijd... Kan iemand mij tips geven om mijn neusholten naar hun vorige glorie te herstellen en mijn blaas sneller te laten herstellen want ik denk niet dat die cranberry heel veel doet Tl;Dr: Verslaafd aan keta, heb hulp en tips nodig om me er doorheen te helpen Dank aan iedereen die zou antwoorden8"
"acht.zes zei: Zolang je keta blijft gebruiken zal je aan veel water er cranberry pillen geen reet hebben en zal een en ander alleen verergeren. Klik om te vergroten... Ja, ik probeer de negatieve consequenties een beetje te temperen maar als ik wakker word is het echt heel moeilijk om mijn dag zonder lijn te beginnen"
"acht.zes zei: Dan zijn we snel uitgepraat lijkt me. Klik om te vergroten... Ja, daarom ben ik zoek naar mensen die iets gelijkaardig hebben meegemaakt en hoe ze er vanaf zijn geraakt"