Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine verslaving , tips en trics

Ketamine verslaving , tips en trics

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zolang je keta blijft gebruiken zal je aan veel water er cranberry pillen geen reet hebben en zal een en ander alleen verergeren.
J
JweinStijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi iedereen die deze post leest en zich geneigd voelt om te reageren!

Mijn naam is K. (24j) en ik ben al een goeie twee jaar verslaafd aan ketamine. Momenteel ben ik er aan het proberen van af te geraken maar ik heb hulp nodig van ervaringsdeskundigen want alleen lukt het me niet. Op dit moment ben ik afgebouwd naar ongv 2gr per dag maar ik kom van 5gr per dag, mijn neusschotten zijn naar de tering, ik heb al een deel van mijn blaaswand uitgeplast maar toch blijft de craving mij dwingen om elke dag te snuiven. Al meerdere keren k-cramps gehad en al meerdere keren bloed geplast maar ik ben nu enorm veel water aan het drinken en cranberry extract pillen aan het nemen om mijn blaas te herstellen. Ik ben vooral op zoek naar handige tips van mensen die door hetzelfde zijn doorgegaan om deze demon de deur te wijzen. Momenteel neem ik af en toe een benzo om de craving weg te nemen maar het werkt niet altijd... Kan iemand mij tips geven om mijn neusholten naar hun vorige glorie te herstellen en mijn blaas sneller te laten herstellen want ik denk niet dat die cranberry heel veel doet :grin:

Tl;Dr: Verslaafd aan keta, heb hulp en tips nodig om me er doorheen te helpen

Dank aan iedereen die zou antwoorden8
J
JweinStijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
Zolang je keta blijft gebruiken zal je aan veel water er cranberry pillen geen reet hebben en zal een en ander alleen verergeren.
Klik om te vergroten...

Ja, ik probeer de negatieve consequenties een beetje te temperen maar als ik wakker word is het echt heel moeilijk om mijn dag zonder lijn te beginnen
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan zijn we snel uitgepraat lijkt me.
J
JweinStijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
Dan zijn we snel uitgepraat lijkt me.
Klik om te vergroten...

Ja, daarom ben ik zoek naar mensen die iets gelijkaardig hebben meegemaakt en hoe ze er vanaf zijn geraakt
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zelfdiscipline lijkt me
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja bij zulke hoeveelheden is het inderdaad beter om met de verslavingszorg contact te zoeken. Je kan van alles doen om te herstellen maar dan begint het toch echt met "geen" keta meer nemen. Dus zoek hulp bij specialisten en probeer geen uitwegen te vinden die je gebruik in stand houden. Zoals cranberry pillen. De minieme effect die ze al hebben vallen in het niet bij het gebruik van keta. Dus denk nu eerst "alleen" aan stoppen en dan komt het herstel van zelf.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een klein beetje hulp bij die zelfdiscipline in de vorm van verslavingszorg kan ook geen kwaad denk ik zo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."