Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Sinds kort verschijnen er een soort witte korreltjes op de bladeren van mijn Salvia Divinorum. Ik heb geprobeerd te vinden wat het is, maar ik ben er nog niet achter. Kan iemand mij vertellen wat dit precies is, en of het kwaad kan? (en hoe kom ik er vanaf..) Cheers, J"
"Hey all, Sinds kort ben ik in het bezit van 2 salvia plantjes. Toen ik ze kreeg waren ze vrij klein. Nu heb ik eentje op het balkon gezet, deze heeft het zwaar gehad (paar dagen niet op gelet, in de regen gestaan..) en eentje heb ik binnen gehouden en overgepot naar een wat grotere pot. De 'binnen' plant is als een gek omhoog geschoten: De 'buiten' plant is nogal achtergebleven: Dit zal waarschijnlijk te maken hebben met de kleinere pot, volgende week krijgen ze allebei een veel grotere pot. Na dit inleidende verhaaltje komt mijn daadwerkelijke vraag, ik heb foto's gezien van mooie volle struiken, en bij mij is het toch vooral een lange stengel. Na mij een beetje ingelezen te hebben denk ik dat ik mijn plant moet toppen, maar hoe doe ik dit precies? Moet alleen het bovenste stengeltje er af, of meer? of hebben jullie misschien een heel ander advies? Groeten, J"