#1
Hey,
Sinds kort verschijnen er een soort witte korreltjes op de bladeren van mijn Salvia Divinorum.
Ik heb geprobeerd te vinden wat het is, maar ik ben er nog niet achter.
Kan iemand mij vertellen wat dit precies is, en of het kwaad kan? (en hoe kom ik er vanaf..)
Cheers,
J
Sinds kort verschijnen er een soort witte korreltjes op de bladeren van mijn Salvia Divinorum.
Ik heb geprobeerd te vinden wat het is, maar ik ben er nog niet achter.
Kan iemand mij vertellen wat dit precies is, en of het kwaad kan? (en hoe kom ik er vanaf..)
Cheers,
J