Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik haal mijn wiet uit de coffeeshop. 2,50 voor een voorgedraaide en vanaf 5 euro heb je een grammetje, maar de betere soorten zijn 6,- per gram"