Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenmiddag allemaal Ik ben sinds kort gestuit op het idee om te kijken welke "medicatie" past aangezien je van drugs meer en meer gaat gebruiken en dit idee leek me veiliger om bij mij de gewenste resultaat te raken. Ik ben op zoek naar iets wat mij energieker maakt en focus geeft. Ik ben vaak moe en na een paar uurtjes werk ben ik weer moe en moet ik bij slapen Het idee dat ik iets kan gebruiken dat ik goed de dag kan doorkomen zint me wel. Gewoon wat enegieker en wat leuker het leven en wat meer focus Ik heb zelf speed geprobeerd het helpt wel maar voor kortere periodes en het idee dat ik bij moet nemen meer en meer, zint me niet. Met speed ben ik ook wel vaker afgeleid en een praat graag en kan weer geen focus leggen. Hebben jullie misschien tips voor mij, ik heb in principe niet veel nodig maar iets wat ik gecontroleerd kan gebruiken. Veel liefs Juudster"
"Blaatschaap zei: Heb je al eens gekeken naar de oorzaak van je vermoeidheid? Dat lijkt me een duurzamere oplossing dan een stimulant zoeken om je de dag door te helpen. Klik om te vergroten... Ja ben nog steeds bezig maar na jaren wachten, ben ik een beetje zat. Heb vaak aangegeven hey probeer hiermee te helpen. Maar elke keer die positieve benadering, je doet het zo goed bla bla ben ik een beetje zat. Elke keer maar dezelfde behandelingen omdat mijn "diagnose" zo is gesteld. Van medicatie veranderen doen ze niet zo snel, slik al 15 jaar hetzelfde. Ik voel me niet gehoord en lopen makkelijk over mij heen. Ik wil zelf gaan kijken wat er past en eventueel kijken of ik die aan medicatie aangepast te krijgen. Maar ik ga nu steeds vaker op zoek naar uppers maar het idee dat ik hiervan een mildere effect kan hebben. Ben ik bereid om te experimenteren. Weet zeker dat de "medicatie" alleen niet helpt en nog een lange weg heb begaan maar ik wil toch wat proberen."
"Het idee dat je af en toe gewoon tot inzichten kan komen. Maar leek me ook wel eens gaaf zelf eens te ervaren om dingen te zien, maar om opeens te denken om dood te gaan😱"
"Goedenmiddag allemaal, Ik zou wel eens een lsd ervaring willen hebben met hallucinaties. Maar durf niet erg. Wat is het beste om te gebruiken? En is het handig om iemand bij je te hebben. En als dat handig is. Een vriendin die nuchter blijft en bij je is of echt iemand die al ervaring met trippen heeft? Lijkt me leuk om een leuke trip te ervaren maar ben als de dood voor bad trips. Kan iemand mij hierin advies geven Heel erg bedankt vast Veel liefs Juudster"
"Casaan zei: En alle gekheid even op het spreekwoordelijke stokje. Kan je iets zeggen over je interesse gecombineerd met de angst die je ervaart? Wanneer het je enkel om het visuele aspect gaat zou je ook meer vergevingsgezinde psychedelica kunnen proberen om te ervaren wat het is om te trippen. Wanneer je besluit om een sitter erbij te vragen dan is het vooral van belang dat het iemand is waar jij vertrouwen in stelt, ook wanneer je in verwarring bent. Ervaring met drugsgebruik is voor een sitter wel een pré. Ook denk ik dat het nuttig is om jezelf geruster te voelen over trippen voordat je daadwerkelijk gaat trippen. Mijn ervaring is dat LSD het onbewuste uitvergroot zodat ik daar mee aan de slag moet, of kan. Klik om te vergroten... Heel erg bedankt ja zat ook wel te denken aan 2cb als eerste keer. En hoe vind ik nou een sitter 🤔 ik ben de enigste in mijn omgeving die af en toe experimenteert haha. Maar nogmaals bedankt voor je advies"
"Ik a Boyman zei: Hey! Wat leuk dat je enthousiast bent om het een keer te proberen. En goed ook dat je de risico's overweegt en het serieus neemt. Een trip is niet niks en je kan maar beter goed voorbereid zijn! Hierboven zijn al een hoop goede tips gegeven. Ik sluit me erbij aan dat LSD best wel een pittige kan zijn voor een beginner, zeker gezien de lange duur. Mocht je hier toch voor kiezen, begin dan mild (50-100ug) zodat je de ervaring rustig kunt leren kennen. Zelf ben ik enorm fan van 4-HO-MET omdat het super visueel is maar je je er relatief nuchter onder voelt. Daar kun je je ook even over inlezen! Wat voor trippen het belangrijkste is, is je set en setting. Een fijne omgeving met indien mogelijk een tripsitter die je 100% vertrouwt, geen verplichtingen die in je hoofd ronddwalen, een verstandige dosis en vooral een goede positieve mindset. Als je dat allemaal op orde hebt dan ben je in mijn ervaring al 90% richting een fijne trip. Toch blijft het altijd een beetje onvoorspelbaar. Als je je toch onprettig gaat voelen, is het belangrijk dat je in staat bent om jezelf te ontspannen. Kun je negatieve gedachten makkelijk loslaten of laat je je enorm meeslepen? Ik heb altijd een benzo op zak (tripkiller, bv etizolam) waarmee je de trip kunt stoppen. Deze gebruik ik eigenlijk nooit maar het idee dat ik de mogelijkheid heb stelt me altijd gerust als ik het even moeilijk heb. Met welke mindset je je trip ingaat bepaalt ook een beetje wat je eruit gaat halen. Ga je lekker thuis met een vriend(in) met lichtjes en muziek aan dan kun je een hele vrolijke leuke trip verwachten. Al ga je in je eentje een wandeling door de natuur maken dan zul je veel meer gaan nadenken en eerder tot inzichten komen. Wat ook heel mooi kan zijn natuurlijk! Veel plezier en schrijf zeker een trip report als je ervoor gaat Klik om te vergroten... Ik wil 2C-C als eerste keer gebruiken en ja daarna 4-HO-Met, nee wilde eigenlijk niet met lsd beginnen inderdaad😂"
"Hey Ik was niet voorruit te branden maar had echt belangrijke dingen op het programma. Een halfje in en hoppa lekker weer energie. Maar hoe vaak is het verantwoord te gebruiken. Ik wil het echt gaan gebruiken als ik dingen gedaan wil hebben. Niet echt reacretief. Ja ik weet die het gevaar van een beginnende verslaving. Maar wist mijn god niet wat ik moest doen, want die energie is al jaren zo en betrekking tot nieuwe medicatie zijn ze zo bedachtzaam en langzaam. Wel gehoord dat citalopram ook moeheid meebrengt, dus ben al aan het afbouwen en kijken wat dat brengt en een daglichtlamp. Maar ja af en toe zo ongeduldig hahaha"
"bossenaar567 zei: Het werkt inderdaad, en fijn dat je daar zo'n positief gevoel van krijgt. Ik wil je alleen op het hart drukken er eerst voor te zorgen dat je stabiel bent en misschien helemaal van de citalopram af bent voordat je zelf gaat experimenteren met andere drugs, en dan met name rc's. Omdat je gewoon echt niet weet hoe gevaarlijk deze kunnen zijn in combinatie met je medicatie. Ten tweede ben je waarschijnlijk ook niet voor niets met deze medicatie begonnen. Ik weet dat dit niet is wat je wilt horen maar dit is in mijn ogen het enige juiste advies, hoe moeilijk dat ook kan zijn. Klik om te vergroten... Ja klopt, en het grappige is ik heb dat echt gehoord van een medegebruiker. Dat ssri medicatie gevaarlijk is met andere drugs analogen. Ik maar mdma en xtc nemen en kreeg opeens last van paranoia en angst. De verslavingdeskundige heeft me dit niet verteld. Ik heb me verdiept in de drugs mdma en xtc moet ik gewoon uit de buurt blijven, het is totaal nutteloos want het werkt niet optimaal (d8 dat ik immuun was haha) maar die fucking afters. Nee dat is het me niet waard. Ik weet dat Amfetamine goed werkt maar ja die afters, en je gaat steeds meer en meer nemen. Dus ja beetje zoekende maar bedankt voor het advies, ik ben sinds een jaar bezig met drugs. Maar de drugsforum en medegebruikers konden me meer vertellen dan de huidige verslavingdeskundige."
"Vooral ubergeil zijn en niemand hebben 🤣🤣🤣"