Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"daniel1313 zei: Omdat het sindsdien alleen maar bergafwaarts gegaan is, vandaar. Klik om te vergroten... Is dat niet puur toeval wat samen valt met je werk?"
"Fool zei: Misschien moet je die versleten vloeistofpomp In je borstkas eens laten nakijken door een professional op slijtage? Een hartslag van 180 door 'amper drank en een klein beetje coke' klinkt niet echt oké, imo. Klik om te vergroten... Kom maar eens bij de dokter en zeg dat je hartslag kut word door de coke en alcohol. Drie keer raden wat voor advies ze je meegeven...."
"In juli ga ik weer blowen en heb dan ook zin om een lang stuk te fietsen. Weten jullie wat mooie (liefst in natuur) smoke spots om heeft te fietsen?"
"Ik vind stoned in slaap vallen sws niet zo fijn. Heb de volgende dag het gevoel alsof ik de hele nacht gefeest heb,"
"Ik ben een beetje laat denk maar is het niet gewoon speed paste als het nog nat is? Maar sws moet je het gewoon laten testen natuurlijk. Aan antwoorden van ons heb je niet heel veel. Veel te onbetrouwbaar."
"Gewoon uit nieuwschierigheid, hoe kom je aan dat flesje? Ziet eruit alsof het van voor de oorlog is"
"Is het niet gewoon Aziatische heroïne? Als het een RC was hoeft het toch niet via het darkweb?"
"Je hebt add lol. Dan kan je idd verwachten dat je er rustig van word in je hoofd ipv het hele energieke wat anderen hebben. Misschien leuk om op YouTube drugslab op te zoeken en dan aflevering waarin Bastiaan (of zo) speed gebruikt. Hij wordt er ontzettend rustig van."
"Ik krijg het in brokken die 0.7 tot 1 gram wegen. Geen idee of dit wat zegt."
"Als iets zo leuk is dat je het de volgende dag weer wilt slikken lijkt het me des te meer reden om toch nog een tijdje te wachten."