Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoihoi, Nieuw hier, werkt deze topic nog Ikke ( 3 en me ventje zouden wel graag een naar NL op een leeftijd aangepaste verzameling, een keertje gaan stappen. Vannacht lekker nachtje thuis gehad Suggestie's zijn welkom in mijn pb"
"Blauwe mitsu, en die witte brokkelende ying yang Verders afgelopen 2 jaar alleen maar aangekocht, recht voor de vuilbak. Vind het jammer. Lijkt allemaal op helemaal niks meer. In Belgie, al helemaal niet dus"