Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn vriend heeft in het verleden regelmatig amfetamine gebruikt. Sinds wij een kindje (9 maanden oud) hebben heeft hij mij gezworen niet meer te gebruiken. Nu vond ik laatst toch weer een zakje speed, het zakje lag open, hij had het op zolder neergelegd. Er kwam een enorm sterke chemische geur vanaf, ik kon mijn neus er amper boven houden, maar goed ik ben dan ook geen gebruiker. Ik heb mijn vriend erop aangesproken, eerst zei hij dat hij niet wist waar ik dat vandaan haalde! Vervolgens zei hij dat het dan waarschijnlijk wel van hem moest zijn maar dat hij het zich niet meer kon herinneren dat het daar lag en dat het daar zeker al wel een jaar moest liggen. Naar mijn idee kan het niet waar zijn dat het al zo oud is. We zijn nu 2 weken later en het ruikt al veel minder sterk. Het is gewoon echt wit en niet vergeeld ofzo. Wat denken jullie liegt hij mij voor? Ik heb het al aan Jellinek en Drugsweb gevraagd maar zij kunnen mij er geen antwoord op geven. Ik dacht weet je wat ik vraag het aan de echte kenners!"
"Bedankt voor je reactie. Ja ik begrijp dat inderdaad de kans groot is dat hij het stiekum nu dus weer gebruikt. Maar hij heeft zichzelf enorm naar de kloten geholpen met drank en drugs. Hij had zo weinig weerstand en is vervolgens ernstig ziek geworden. Hij heeft 3 maanden in het ziekenhuis gelegen waarvan 1,5 maand op Intensive Care en is sinds 5 maanden aan het revalideren. Hij wil deze maand weer beginnen met werken. Ons kindje was 8 weken oud toen hij zo ziek werd. Hij doet lichamelijk zwaar werk en met wat speed op zijn tijd kon hij dat werk volhouden en zo nu en dan ook nog eens op stap en daarnaast met weinig slaap toe. Nu hij weer aan de beterende hand is wil hij perse datzelfde werk weer gaan doen. Ik zie de bui alweer hangen. Ik heb dus zo mijn reden dat ik niet meer wil dat hij gebruikt en ben dus erg geschrokken dat ik nu opnieuw speed in huis heb gevonden."
"Jullie reacties doen mij goed, thanx. Ik heb al 3 jaar een relatie met hem, vanaf het begin van onze relatie zei hij dat hij het had gebruikt (ik sprak hem er toen op aan omdat er over zijn gebruik werd geroddeld) maar dat hij dat niet meer deed. Toch heb ik het inmiddels al zo'n 5 keer in huis gevonden. Eerlijk gezegd heb ik het wel gehad met hem, ik kan hem gewoon niet meer vertrouwen, hij liegt mij keer op keer weer voor en ik word zo moe van zijn wisselende stemmingen. Achteraf gezien denk ik dat dat van de speed moet zijn geweest. Hij is inmiddels al 38 jaar, naar mijn idee verandert hij niet meer. Hij wil persé zijn oude werk weer oppakken. (tegelzetter, ze schijnen er om bekend te staan, veel lui die dat werk gebruiken speed om het werk vol te kunnen houden). Hij is verder echt wel lief voor onze dochter dus als ik bij hem wegga zal ik hem zeker de mogelijkheid geven om haar te kunnen blijven zien. Ik ga er nl. niet vanuit dat hij het gebruikt in haar bijzijn."