Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja daar ga ik mee akkoord, maar mijn vraag was eigenlijk of het mogelijk is om zo'n rilatine capsule open te doen en de helft verdelen om zo bijvoorbeeld smorgens 9u de eerste helft in te nemen en smiddags 1u de tweede helft? Op die manier heb ik het effect verspreid over een dag of is dit niet waar?"
"Beste, Het is de eerste keer dat ik plan om Rilatine in te nemen tijdens de examenperiode, bij mijn weten heb ik geen last van ADD of ADHD maar ik sluit dit niet uit. Ik heb nu 10 capsules van 30 MG. Mijn vraag naar jullie is, hoe neem ik dit het beste in want ik heb wat schrik dat 30MG veel gaat zijn voor mijn eerste keren en ik kan het mij niet veroorloven veel tijd te verliezen daardoor, integendeel ik moet tijd winnen. Is het verstandig om de dosis in twee te delen en op twee tijden in te nemen op een dag of niet?"
"Ik ben mij ervan bewust dat je niet te laat op een dag nog rilatine inneemt, heb al het nodige opzoekwerk gedaan. Is er een andere manier om die capsule in te nemen indien ik ze opendoe, buiten het opsnuiven. Het snuiven van rilatine lijkt mij een beetje extreem maar aangezien dit een capsule is en ik dus enkel poeder kan verdelen ipv de pil in twee te splitsen, weet ik niet zeker of ik het anders kan innemen."
"Psychedelibee zei: Je kunt bommetjes maken van de capsule. Het enige wat je daar voor nodig hebt zijn vloeitjes. Gewoon het poeder dicht knopen in een vloeitje en het overtollige papier weg gooien. Of je koopt zelf wat capsules, kost niet veel. Ik neem aan dat het geen extended release capsules zijn? Als dat niet zo is vind ik 30mg best veel persoonlijk. Zou in dat geval het opdelen in doseringen van 10mg. Een te hoge dosering werkt ook niet bevorderlijk voor de concentratie, echt high zijn leidt alleen maar af namelijk. En je kunt best twee keer op een dag nemen, ritalin werkt ook niet lang genoeg om de hele dag op door te gaan. Maar begin van de middag je tweede dosering is dan wel essentieel om 's avonds nog te slapen. Klik om te vergroten... Bedankt voor dit antwoord! Helpt mij veel vooruit Het probleem is dat je (in België althans) een voorschrift nodig hebt voor rilatine. Daarom kan ik alleen via een bron met voorschrift aan select aantal capsules komen, vandaar deze vraag. Modknip"