Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heey,, ik ben een meisje van 14 en ik heb gister voor het eerst pep op. het beviel me goed,, er was niks fout gegaan,, en het was zeker een begaaide avond.. ik heb het thuis gedaan (als voorzorg) maar ik heb om het uur een super klein puntje erbij gesnoven(in totaal had ik ongeveer halve gram tot 60 mg op), en het begon steeds fijner te voelen. ik had het om 10 uur opgesnoven en om 4 uur ging ik naar bed omdat er niks meer te beleven was, me vrienden waren al weg enzo. maar toen lag ik 2 uur wakker op bed met ernstige hartkloppingen, ik dacht dak van me houtje zou gaan. ik heb ook mijn hartslag opgemeten en die was 112 :| (terwijl mijn hartslag in rust 70 is) ik heb die nacht ook maar anderhalf uur geslapen (van 6 tot half het is nu een dag geleden, maar ik voel nog lichte hartkloppingen en trilling in me vingers en benen.. ik schrok heel erg van die hartkloppingen, maar nu vind ik het niet erg meer.. is dit normaal? xXx my.."
"je kan wel zeggen dat ik er een paar jaar af moet blijven, maar je kan dan beter zeggen dat je er helemaal niet aan moet komen. En ik ken zoveeeeeeeel mensen die ongeveer even oud zijn als mij die al wel eens wat uitgeprobeerd hebben (echt alles: coke, gbh, speed, tikkels enz enz) maar ja , ik weet in ieder geval zeker dat ik niet meer ga snuiven want ik kan nu niet meer door me neus ademen.. maar toch bedankt voor antwoorden"