Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lijkt wel of deze te lang in de koelkast gelegen hebben en daarna gedroogd zijn. Op zich kan je daar niet ziek van worden. Maar ik zou ze toch weg gooien. En tsja waarom drogen, ik kan je legio redenen geven waarom je dat zou kunnen doen. In principe wordt je er financieel beter van. Minder ruimte in de opslag. Rendabel om te verzenden. Houdbaarheid ver_tig_voudigd. En de smaak wordt neutraler dus toegankelijker."
"Ja en Nee. Als je echt pillen wilt maken zul je een bindmiddel moeten toevoegen. Maar dit is niet echt rendabel, en de pillen zullen enorm groot worden, aangezien je aan 1 gram gemalen paddenstoel weinig hebt. Capsules zijn dan de oplossing, alleen hier gaat maximaal ook maar 1,5 gram in ( de grote ) De kleinere past net 0,9 gram in. En dan moet je al snel 2 tot 4 capsules nemen. Daarnaast zijn capsules redelijk aan de prijs, ik heb ongeveer 50 euro betaald ( inclusief verzenden etc.. ) voor 1000 capsules."
"Als je ze echt niet kan vinden wil ik er wel wat verkopen. Gebruik ze eigenlijk niet meer zo vaak."
"Zo klein heb ik ze zelden, meestal zijn ze 1,5 tot 2 gram bij mij"
"Ja hoor dat is prima te doen. Alleen pure psilocibine is niet rendabel om te maken, en het HCL kristal is zeer onstabiel. Er zijn successen geweest met alcohol extractie, A/B extracties schijnen ook te werken. Maar dat wordt erg prijzig. Van 100 gram droge paddenstoelen haalde men ongeveer 2 gram kristallen, waarvan ongeveer 500 mg psilocybine. Een dosis ligt tussen de 8 en 30 mg. Bovenstaande extracties vragen de nodige kennis van scheikundige processen, en geld en tijd om het uit te voeren. Op de markt ben ik nog nooit psilocybine kristallen tegen gekomen"
"Duidelijk een mannelijke wietplant waar slakken zich aan vergrepen hebben."
"Als je je mooiste mannetje uitzoekt, en het stuifmeel bewaard, en dit over je mooiste vrouwtje strooit met een kwastje ( wel heel ver weg van de andere dames ) dan krijg je waarschijnlijk erg mooi zaad waar je de volgende zomer mee kan zaaien."
"valt reuze mee, voor de pf-tek zoals deze heb je niet eens een snelkookpan nodig. Overigens wel aan te raden. Het nadeel is dat een hoop beginners geen goede hulp hebben en dingen fout doet."
"puur uit intresse, leg mij eens uit hoe dit conform gedoogbeleid is."
"lysergine25 zei: je mag 5 plantjes kweken buiten onder de zon .... het gedoogbeleid staat op wankelen, alles wat onder een lamp staat is verboden. De kans dat je vervlogt wordt is nihil maar binnen met 5 planten is geen garantie voor vrijspraak. Alles kan in beslag worden genomen, je mag nooit meer dan 15 gram in huis hebben meen ik droog. Stonie Klik om te vergroten... Niet beledigend bedoeld... Maar met 1 lamp wordt je net zo hard vervolgd als met 10 lampen. Het gedroogbeleid bestaat uit rekensommetjes. Boete per lamp etc.. Alles zal in beslag worden genomen. De gemiddelde woning corporatie zal je huurcontract onderbreken. Justitie zal niet meer dan een boete en inbeslagname zijn. Ja ben met je eens dat dat belachelijk is"