Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Etti4fun zei: Ik zoek een alternatief voor het slammen van 3mmc nu dit verboden is. Iemand ervaring met het slammen van 3 cmc? Ik doseerde 0,3 g per slam 3mmc... iemand ervaring met het doseren per slam van 3 cmc? Klik om te vergroten... Ik zelf doseer vaak rond de 0,15/0,2 en krijg daar een veel betere reactie op dan steeds kleine lijntjes maar ik zou niet direct naar 0,3 gaan liever iets te weinig dan veel te veel direct."
"Heeft iemand al ervaring met deze combinatie ? Ik heb 3CMC al vaak gedaan en Speed ook al vaak gedaan maar nog niet samen en dacht dit kan wel eens een leuke combinatie zijn. Ben benieuwd wat jullie mening erover is. Groetjes"