Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumservaring slammen 3 cmc?

ervaring slammen 3 cmc?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
Etti4funLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zoek een alternatief voor het slammen van 3mmc nu dit verboden is. Iemand ervaring met het slammen van 3 cmc?
Ik doseerde 0,3 g per slam 3mmc... iemand ervaring met het doseren per slam van 3 cmc?
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#2
Etti4fun zei:
Ik zoek een alternatief voor het slammen van 3mmc nu dit verboden is. Iemand ervaring met het slammen van 3 cmc?
Ik doseerde 0,3 g per slam 3mmc... iemand ervaring met het doseren per slam van 3 cmc?
Klik om te vergroten...
Nee, maar ik wil je wel adviseren om erg uit te kijken met zulke hoge doseringen.
J
JozohLid
01-01-2024, 00:00
#3
Etti4fun zei:
Ik zoek een alternatief voor het slammen van 3mmc nu dit verboden is. Iemand ervaring met het slammen van 3 cmc?
Ik doseerde 0,3 g per slam 3mmc... iemand ervaring met het doseren per slam van 3 cmc?
Klik om te vergroten...
Ik zelf doseer vaak rond de 0,15/0,2 en krijg daar een veel betere reactie op dan steeds kleine lijntjes maar ik zou niet direct naar 0,3 gaan liever iets te weinig dan veel te veel direct.
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#4
geen ervaring en ook geen behoefte aan. Wel eens 3mmc geslamd en dat vond ik al te heftig voor mij. 3cmc is in de neus en op andere slijmvliezen behoorlijk veel irriterender dan 3mmc, dus ik kan me voorstellen dat dat bij IV injectie ook is. Slecht voor je vaten en je hart dus, lijkt me.

Maar nogmaals, dit alles zonder eigen ervaring.
r
regular ChemsUserLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vul me 1ml spuitje tot 50% en dan 50% water erbij. Maar pas. Op bij te veel spuiten je zal geen ader meer vinden.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn ervaring met 3-cmc slammen was 1x en nooit meer.
Dosering ga ik me niet aan wagen, dat is oer persoon verschillend. Maar de heftigheid van inslaan was voor mij niet prettig maar angstaanjagend…
En daarnaast verziek je je bloedvaten er ook mee
Ik zou adviseren om het niet te slammen maar pluggen. More fun less harm.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."