Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En was het wat je dacht dat het was of heb je het weggegooid? hier circuleren blauwe ruiters van 13mg maar heb ook groene gezien op feesjes"
"Legaal in bepaalde landen, vermoedelijk geproduceerd in een voorlopige legaliteit.. Vraag me af wat de prijs hiervan is en of het haalbaar is het onbekende voor te stellen aan de mensen, het introduceren van research chemicals wordt nauwelijks gedaan heb ik de indruk en is moeizaam en een karwei op zich. In ieder geval weet ik er zelf heel weinig over/van.. zonde zijn moest dit niet veranderen.."
"Alle designer-drugs zijn sinds vorige week illegaal hier in belgenland. lang leve de onwetendheid van de politici hier in dit vaginaland."
"nee, gaat niet wat je doet is gewoon de truffels NORMAAL opeten, lang op kauwen en niet zeuren"
"je kan er thee van zetten ook bij mijn weten?"
"hoera problem solved *s*¨l*o*t*j*e*"
"Nemo is +21 in Rotterdam al de rest 18 en geen wietpas, de rest is 18 en er circuleren geruchten dat de WP in Maastricht definitief afgeschaft zal worden.. slimme generatie politiekers iig daar"
"BONGHIT zei: voor zover ik weet kun je in maastricht en geleen niet meer binnen in sittard in de relax wel nog Klik om te vergroten... zievereir"
"BONGHIT zei: Jovanovic zei: BONGHIT zei: voor zover ik weet kun je in maastricht en geleen niet meer binnen in sittard in de relax wel nog Klik om te vergroten... zievereir Klik om te vergroten... wat lul jij nou man ? weet jij het mischien beter ? Klik om te vergroten... http://nieuws.vtm.be/buitenland/45969-c ... oor-belgen"
"benzofury is leuk, ja. alleen duurt het te lang, wel lekker in combi met wiet"